Internet

Internet

Anotace: Konečně pochopitelné vysvětlení internetu

Doufám, že ode mne nebude příliš smělé, když řeknu, že tento článek bude osvětlovat jednu ze záhad a vysvětlovat otázku, kterou si myslím, položil skoro každý. Vlastně dalo by se říci, že si ji položil každý laik. Nám, kteří vidíme do oné záležitosti, nezbývá, než ji vysvětlovat a předávat dál. A ta otázka zní: “Jak funguje internet? Co způsobí, že se můžeme pomocí internetu podívat, co se děje právě v New Yorku? Jak to, že si můžeme psát s lidmi sedícími na opačné straně světa?“ Pokud teď budete se slovy “další odborný článek plný nesrozumitelných slov” odkládat tento článek, děláte velkou chybu. Já vám vlastně objasním jednu z teorií. Je možné, že o této verzi jste ještě neslyšeli. A od toho jsem tu já, abych vás poučila.
Toto tvrzení určitě budete považovat jako blábol, ale věřte mi, že tomu tak není. Bláboly jsou ta tvrzení, která tvrdí, že za internet může spousta drátů a kabelů. Tím vás, milý čtenáři, chtějí jenom zmást. Teď si možná říkáte: “Jaký jiný způsob by mohl uvést do pochodu takovou obrovskou věc jako internet?” Odpověď je velmi jednoduchá. Skřítci. Skuteční, malí skřítci. Pokud se vám to zdá jako přitažené za vlasy, čtěte dál a uvidíte.
Na toto jsem přišla teprve nedávno. Jednou v noci, když jsem byla unášena v říši snů, uslyšela jsem podivný rachot. To mě vzbudilo. Říkám si: “žeby lupiči?” Vstala jsem a pomalým krokem, s bejsbolovou pálkou připravenou k úderu, jsem procházela byt. Když už jsem myslela, že se mi to vše jenom zdálo, došla jsem k počítači. Jaký byl můj údiv! Žádní lupiči. Ani kočky ne. Dokonce ani duchové. Pod stolem ležel malý, ošklivý človíček. Myslela jsem že mě šálí zrak.

A teď vám určitě přijde divné, jak jsem přišla na to, že zrovna on ovládá internet. I na tuto otázku je snadné odpověď. Po počátečním šoku, kdy jsme si oba koukali do očí, vstal skřítek a s uctivou poklonou se představil. “Adalbert Seznam, jméno mé.” To mě přivedlo zpátky do reality. Uvařila jsem šálek čaje a dali jsme se spolu do hovoru. Po skoro celé probdělé noci se skřítek s lusknutím prstů vypařil.

Nyní vám prozradím co jsem se vlastně dozvěděla. Adalbert vyprávěl, že v noci vypadl z počítače a to, že způsobilo onen rachot. Také jsem se dozvěděla, že v mém počítači žije už od té doby, co jsem si ho koupila. Sedí vevnitř, roztřiďuje internetové adresy, přepisuje zprávy, které si píši po ICQ, a dokonce i maluje všechny obrázky, které vidíme na internetu. To všechno obrovskou rychlostí. Zároveň si spolu s dalšími skřítky předává signály a jiné věci vysílačkou, kterou má stále u sebe.

Tomuto způsobu osvětlení internetu můžete věřit a nemusíte. Mně osobně to přijde jako mnohem rozumnější vysvětlení než to složité s kabely… Zkuste, někdy až budete mít čas a nebudete číst přihlouplé články jako je tento, zaťukat na počítač. Pokud bude mít váš skřítek dobrou náladu, možná vám odpoví.
Autor Norrell, 14.05.2008
Přečteno 516x
Tipy 4
Poslední tipující: Zbyněk.2, czokies, Onqa
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Nevěděla jsem, jestli to celé dočíst, protože kabely a drátky mě taky neuspokojujou... Ale ti skřítci, to je přesně ono...;) Jen by mě zajímalo, jak se jmenuje ten můj...;) Ps : Přestávám posílat obrázky a smajlíky, abych ho příliš neunavovala...

15.05.2008 13:10:00 | Onqa

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí