Červená karkulka (parodie)

Červená karkulka (parodie)

Anotace: Trošilinku pozměněná karkulka...

Žila byla jedna Červená karkulka. Bylo to vcelku normální děvče až na to že místo červeného šátečku měla červeného pankáče a chlasttala jak o život . Jednou měla její babička narozeniny.
Maminka jí do báglu zabalila půl kila marihuany a nějaký tvrdší drogy. Karkulka odcházela a maminka za ní volala: ,,Hlavně nevyfetuj ty drogy". ,,Ok". řekla karkulka a jakmile maminka zavřela dveře zalezla na chlastačku do hospody. Dala si pár piv a poté ji oslovil pán vyšší postavy a řekl: ,,Tuž já su ňaký Franta Novák a su pedofil". Karkulka už značně ožralá řekla: ,,A s tim mám dělat co ty vole.",,Chci jít za tvojí bábou".Karkulka odpověděla jako když se jí to netýká: ,,Tak si posluž."
Franta Novák po této větě odešel. Druhý den se karkulka dokymácela k babičce a u babiččina baráku jsou zatažená okna. Karkulka si vzpoměla na Frantu Nováka. Vylekala se vyrazila dveře od vily za 150 miliónů korun a vlétla dovnitř. K jejímu překvapení Franta neznásilňoval ale ožral se z babičkou v baru. ,,Uf" odychla si karkulka ale s babičkou to náhle seklo.
,,A sakra" zaklela karkulka a začala oživovat ale vzhledem k nezkušenosti v tomto oboru si na to vzala skalpel a babičku rozpárala. V tu chvíli tam přišel i pan barman a pomohl karkulce propláchnout střeva a ledviny. Za půl hodiny se babička probrala, zlobivého Frantu Nováka utopila ve Vltavě a po návratu domů se karkulka babička i pan barman zhulili mariuhanou a usnuli.
Autor dropik, 21.06.2008
Přečteno 2388x
Tipy 1
Poslední tipující: Anneli
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Koukám že na to že ji ti 11 toho víš o životě teenagerů už docela dost :D
Pěkná povídka :D

29.06.2008 15:09:00 | Anneli

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí