Holubi kradou!!!!

Holubi kradou!!!!

Anotace: * Příběh založen na skutečné události (kurňa, proč se to musela stát zrovna mě?!) *

Tak, jakožto čistotná dívka jsem se zase jednou rozhodla uklízet. Jeden pokoj, druhý pokoj, kuchyň, koupelna, však to znáte! No a naposled balkon. Posranej holubama, ale tak což, mám rukavice, fešný, žlutý. Všechno uklizený, kýbl vylitej a nechala jsem ho uschnout na balkoně vedle koštěte (tentokrát je to koště hmotné - k uklízení), a na kýbl položila hadr a rukavice (ty žlutý, fešný). Všechno hezky vyskládaný v rohu. Takže byteček luxusně se lesknoucí, jedu workovat, pak na aerobic. Příjdu domů a jdu si otevřít vínečko, že si půjdu sednout na balkonek čistej. Otevřu dveře a co nevidím. Koště na zemi, kýbl na židli a hadr s rukavicema pryč... Jelikož je byt v 5.patře, pochybuju, že to byl zloděj... Nebo že by měli finty fň se skokanskejma botkama?? Nebo že by snad potřeboval jen hadr s fešnýma žlutýma rukavicema?? No, takže sem z toho furt mimo...

Doufám, že ste se všicí pobavili nad cizím neštěstím a příště se budu smát já Vám, až Vám nějakej ten zlodějskej holub posere třeba hlavu ;o)))
Autor Estefania, 24.06.2008
Přečteno 379x
Tipy 2
Poslední tipující: Yenneä
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí