Hledám lásku, jsem v tom mistr...

Hledám lásku, jsem v tom mistr...

Anotace: Srandovní, až přehnané..xD =D...je to popis dne jednoho..chlapce =D

Ráno vstávám ve dvanáct..protáhnu se, vybatolím se z postele, zatáhnu všechny závěsy, aby na mě nikdo neviděl z venku, dojdu do kuchyně, zapnu počítač, než se spustí internet, tak si dojdu na záchod, nedbaje, že vedle mě bydlí partička sympatických holek, vykonám svoji potřebu velmi hlasitě, potom do čtyř hraju hry na počítači, až mi z toho vyskákají červené žilky k zorničkám, najím se čočky, jdu vysypat smetí v rozrhaných teplákách a tričku, co smrdí cigaretami, přičemž si na chodbě hlasitě říhnu, až se to rozlehne do všech koutů a otevřenými dveřmi i do bytu opět těch sympatických dívek - hlavně k uším jedné, kterou ve dveřích ovanul i můj svěží česnekovo-pivní dech, vysypat koš jdeme spolu, přičemž čestuji ji lichotkami, jak má pěkný velký zadek - dobrý na chytnutí, a velké vnady - též dobré na chytnutí, na které se prý holky chytají, ale tuhle dnes jsem nesbalil...příště se mi to jistě podaří..., večer jdu hned s naším psem, kterého jsem zapomněl vzít ráno i odpoledne, takže svoji potřebu vykonal do bot jedné hnědovlásky, které se podle mě moc líbím - ještě ji nechám dusit v nejistotě (nejspíš pachu moče mého psa), dojdeme s čoklem na ulici, kde nadávám sprostě jako...já, protože jsem si doma zapomněl zapalovač, ale už se nevracím. Chci být v mínus deseti stupních otužilý, tak nevzal jsem si žádné tričko, jenom trenky z roku raz dva, před jednou krásnou slečnou, ukázal svoje svaly - pravda, teď kvůli zimě visí dolů, když rval jsem psa přilepeného za jazyk od zadku feny, vyřezané z ledu - holt větší štěstí na ženský mám já!, pak jedné blondýnce jsem naznačil, že o moje ploché pivní bříško by se mohla opřít, za což schytal jsem facku - prostě milují mě, je to jasné jako..facka! Přišel jsem zpět do domu, se psem bez jazyku, omylem jsem shodil jednu babičku ze schodů, tak abych oslnil zrzku - mou sousedku, pomohl jsem jí - hodil jsem jí hůl, jejíž poděkováním mi bylo její sténání - babičky se takto vyjadřují, a zrzčino vrtění hlavou a pohoršený pohled - nejspíš i myslela, že pomohl jsem jí až moc. Spát jsem šel kolem čtyř hodin, po mém obvyklém večerním shlédnutí porna v telce - spokojen, že opět jsem oslnil pár koček, udělal velký krok vstříc lásce.
Autor lady_esik, 25.06.2008
Přečteno 476x
Tipy 9
Poslední tipující: Tempaire, GirlFromTheRain, Thessalie, saddova, Literinka, Gabi, Psychopatická lentilka
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Úplně toho tejpka vidím.Nebydlí náhodou v Humpolci???:-)Perfektní povídka ako ze života..

27.08.2008 12:30:00 | Thessalie

nudne?? ses padlej? je to dobry :-) ..obraz ty povidky me nadchl...

14.08.2008 16:33:00 | saddova

no..nudné..

06.07.2008 18:56:00 | czokies

zajímavé

25.06.2008 12:28:00 | Psychopatická lentilka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí