O Pavoučkovi

O Pavoučkovi

Anotace: Tenhle příběh jsem slyšel od Pavla Nováka. Kamaráda a zároveň táty mojí nejlepší kamarádky. Jestli má hlubší historii, nevím.

Byl jednou jeden hodný chlapec. Byl to sirotek a žil v malém domečku po rodičích. Přestože měl rád jednu dívku, byl hrozně osamělý. Lehával doma na starém kavalci o samotě a přemýšlel o světě a svojí tajné lásce, když v tom uviděl v rohu u stropu pavoučka. Chlapec ho chvíli pozoroval a pak si uvědomil, jak je to užitečný tvor, když mu chytá mouchy. Postupně se spřátelili a po večerech si spolu povídali. Pavouček byl šťastný, že našel tak velkého kamaráda, který mu v nouzi pomáhal chytat potravu, aby neumřel hlady a chlapec byl zase rád, že mu dělá pavouček společnost a že už není tak osamělý. Jen ta nešťastná láska ho trápila. Jednou navečer přišel chlapec domů celý nešťastný a říká pavoučkovi: "Moje vyvolená má zítra narozeniny a já nemám ani na obyčejnou kytku." Pavoučkovi bylo chlapce moc líto a když smutný chlapec konečně usnul, dostal pavouček nápad. Rozhodl se, že chlapci uplete punčošky jako dárek pro tu jeho. Musel to stihnout přes noc, ale uplést takové punčochy pro lidskou dívku nebylo jen tak a tak se dal hned do práce. Pletl jako o život, byl celý zpocený a úplně se z něho kouřilo, ale stihl to včas. Když se chlapec ráno probudil, uviděl vedle sebe krásné punčošky a vyčerpaného pavoučího přítele. Chlapec pavoučkovi strašně moc děkoval a byl nesmírně šťastný... Punčochy měly u dívky velký úspěch. Chlapec s dívkou strávili společně nádherný den a navečer dorazili oba do chlapcova domečku. Dívka vešla do chlapcova pokoje, když v tom uviděla pavoučka: "Ježíš, pavouk! Plác..."
Autor G30R63, 24.07.2008
Přečteno 702x
Tipy 8
Poslední tipující: Double_U_is_usually_W, Jan na Druhou, Andělská holka, Zasněný básník, Hannazka, Bíša
ikonkaKomentáře (10)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Zajímavé, skoro na vlas podobný animovaný film jsem před lety viděl v TV. To jsou věci...

26.01.2013 10:12:18 | JaJarda

Trošku mi to zní jako nějaká narážka. Myšlenku nepojímám za vlastní.
Uvádím, od koho já jsem tento krátký příběh slyšel a nemám tušení, od koho nebo kde ho slyšel on. Text mi ale přišel natolik zajímavě ironický a ze života, že jsem se rozhodl ho vlastními slovy zreplikovat a tak se o něj s Vámi podělit... Ono stačí si přečíst anotaci.

05.02.2013 00:15:43 | G30R63

V tom filmu to končilo tak, že ta žena spustila hrozný křik a muž, aby jí vyhověl, tak pavouka zabil sám, ačkoliv předtím byli kamarádi. Jinak máš pravdu, narážka to byla, ta shoda příběhu je zjevná, ale anotace jsem si nevšiml, takže jak říkáš, stačilo se do ní podívat.

05.02.2013 05:13:20 | JaJarda

to se dalo čekat, žena a pavouk

24.07.2011 20:10:00 | patricie

Tak miloučký =)
Přinesl mu pavouček štěstí nebo ne?

19.09.2010 22:21:00 | Double_U_is_usually_W

Jooooo, ale to už já neovlivnim... do parku ho nosit nebudu...

28.07.2008 14:55:00 | Hannazka

...kde je zašlápne první kolemjdouci nebo kolemjedoucí...

25.07.2008 17:48:00 | G30R63

No, já pavouky nemusim, ale nezabíjim je. Třesoucí se rukou je chytám do různých skleniček a domlouvám jim, aby na mně hlavně neskákali... a pak je házim ven z okna na Kulaťák :o)

25.07.2008 17:16:00 | Hannazka

Mnoho žen a dívek se bojí i maličkých pavoučků, kteří
jsou užiteční a přinášejí štěstí...

25.07.2008 13:53:00 | Bíša

To asi nebyl pavouček, ale pořádná tarantule..;)

25.07.2008 13:15:00 | Zasesevracímkpřezdívcezorik

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí