Listový růžák

Listový růžák

Anotace: FanFikce na Naruta....zparodovaná Šípková Růženka xD

LISTOVÝ RŮŽÁK
Bylo nebylo....daleko za sedmero horami, sedmero pouštěmi a sedmero řekami ležela vesnice jménem Konoha, a v ní pokojně žili manželé Yoshiko a Shikaku Nara. Měli se moc rádi, ale stále marně čekali na miminko. Yoshiko totiž nikdo neřekl, že pokud chce být gravidní, měla by vysadit antikoncepci.....
Ale štěstí se k nim neobrátilo zády. Jednoho dne se v Konoze pořádala obrovská technoparty, kde manželé Nara rozhodně nemohli chybět. Zuřivý tanec, nezdravé jídlo a obrovské množství alkoholu způsobilo Yoshičino dočasné zatmění mozku a ona na svůj věrný prášek zapomněla. Po devíti měsících se jim narodilo vymodlené dítko, malý chlapec, kterého pojmenovali Shikamaru.
Nara klan uspořádal obrovskou oslavu, Shikaku pozval téměř všechny sudičky z organizace Akatsuki s. r. o. - dobrý osud až do domu!, ovšem na jednoho zapomněl. Zetsu ve své skrýši hlasitě nadával a přísahal krutou pomstu.
Na oslavě se zatím jedlo a popíjelo....Malý Shikamaru se v kolébce znuděně ksichtil a zamyšleně tvořil ze svých slin bubliny.
Když všechno snědli, počali Akatsuki přistupovat k jeho kolébce a vkládat mu do vínku vlastnosti, které by se mu podle jejich mínění mohli hodit. Ozývaly se tu pojmy jako inteligence, síla, krása (což asi nefungovalo), sexuální výdrž.....a podobné xD. Shikaku s Yoshiko byli štěstím bez sebe a zasypávali Shikamara lavinou polibků, což dítko nepřijalo se zrovna velikým nadšením. Najednou se ozvala obrovská rána a z dřevěné podlahy se vynořil Zetsu. Jeho černá polovina právě přesvědčovala tu bílou o výhodě bavlněného spodního prádla, když si ta bílá všimla početného davu lidí. Obě si rozpačitě odkašlali a nahodily velice vražedný výraz.
,,Zetsu?‘‘ vyjekl Shikaku a zasunul kolébku se synem pod stůl.
,,Narodilo se vám dítě a vy jste se odvážili mě nepozvat?!‘‘ zahřměl Zetsu a zuřivě zakoulel očima.
,,Nóó...ono to jídlo není zrovna nejlevnější, a navíc, všichni víme o tvé závislosti na marihuaně. Měl bys na malého Shikiho negativní vliv.‘‘ obhajovala se Yoshiko.
,,Ale no tak...jako správná sudička mu chci taky něco věnovat.‘‘ ošklíbl se Zetsu a nekompromisně vytáhl kolébku zpod stolu. Shikamaru ucítil závan marihuany a blaženě se usmál.
,,Nepozvali jste mě a já se teď pomstím! Shikamaru! Pokud se do osmnácti nevdáš (ano nevdáš, to je záměr xD) tak v den tvých osmnáctých narozenin se výpary z marihuany dostanou do tvých plic a ty zemřeš, a s tebou i celá Konoha!‘‘ pravil mocně, ukradl kousek koláče a zmizel. Shikaku s Yoshiko se vrhli ke kolébce a začali spícího Shikamara zavlažovat proudem svých slz. Pein k nim přistoupil a poplácal je po hlavě.
,,Nebojte. Zmírním to. Shikamaru pouze upadne do kómatu a jen kvalitně provedené dýchání z úst do úst ho může probudit.‘‘ ujistil je a Shikaku ho dojatě políbil, což se Peinovi moc nelíbilo ale s pevně zavřenýma očima to vydržel.
Oslava tedy neskončila zrovna nejlíp. A navíc jim Tobi rozflákal sváteční servis..

Malý Shikamaru rostl jako z vody. Začalo se projevovat jeho vysoké IQ, nikdo ho nemohl porazit ve slovním fotbale. Byl ovšem dosti ošklivý, což mu způsobovalo časté deprese, chtěl být emo, ale jeho matka mu zakázala česat si patku, tudíž od svého plánu raději upustil, protože emo bez patky prostě nejde.
Velký třetí Hokage nechal na naléhání jeho rodičů vypálit konopné pole, z čehož byla Konoha zhulená ještě dva týdny, ale pak se potýkal s problémy s drogovými dealery, kteří se snažili závislou Konohu dál zásobovat. Nicméně, s pomocí svých černých ochránců se mu je podařilo pozatýkat a Shikamaru mohl zase volně dýchat.
Ovšem jeho nejlepší kamarád Choji mu život poněkud ztížil. Jednoho dne....na odlehlém místě....ho naučil kouřit....cigarety samozřejmě xD. Nejprve to Shikamarovi moc nechutnalo, ale postupem času si musel přiznat, že je závislý. Po nějaké době si ho už nikdo neuměl představit bez žvára v tlamě. Jeho rodiče z toho nebyli moc nadšení, ovšem byli rádi alespoň za to, že to není marjánka.

Jednoho dne přišla do Konohy delegace z Skryté Písečné, kterou tvořil psychopatický patolog Gaara, mistr v bodypaintingu Kankuro a bojovnice za práva větrných elektráren Temari. Důvod jejich návštěvy byl přísně tajný, a proto ho za chvíli věděla celá Listová. Ovšem kromě Shikamara - jako obvykle. Ten se jako každý den válel na svém oblíbeném místě - opuštěném vrakovišti, a nasával vzduch prosycený zápachem rezivějícího železa. Zamyšleně převaloval zapálenou cigaretu v puse a nemohl se zbavit otravných myšlenek na otravnou Ino která se ho stále pokoušela sbalit, protože všichni ostatní byli už zadáni. Jak otravné.
Náhlý poryv větru uhasil cigaretu.
,,Kterej vopruz?!‘‘ vykřikl a prudce se posadil. Očekával Ino, ale za ním stála naše větrná extrémistka a ležérně se opírala o veliký vějíř.
,,Eh kdo jsi?‘‘ otázal se líně a zapálil si novou cigaretu a slastně potáhl.
,,Jsem Temari.‘‘ oznámila blondýnka, přišla k němu, vytáhla mu nikotinovou bombu z pusy a mocným dupnutím ukončila její krátkou životní dráhu.
,,Co děláš?! Víš kolik stojí jedna krabička?!‘‘ vyjekl zděšeně.
,,Ne kolik?‘‘
,,Eh.....Hodně.‘‘ obeznámil ji Shikamaru. ,,Co tu otravuješ? Vůbec tě neznám.‘‘
,,Kouření škodí zdraví.‘‘ poučila ho a přisedla si k němu.
,,Jsi otravná. Co tu vůbec děláš?‘‘ zajímalo ho a místo cigára si do pusy narval palec a zamyšleně ho ocucával.
,,Jsem tu se svými bratry. Oni právě s vaším Hokagem projednávají ten ropovod, který má vést přes Konohu a zásobovat Písečnou.‘‘ seznámila ho se složitou situací a Shikamaru jí podal ožužlanou ruku.
,,Sorry. Ještě jsem se nepředstavil, ale jsem Shikamaru, důvěrně přezdívaný bourák Shiki.‘‘ informoval jí a Temari nejenže ruku nepřijala, ale navíc se zhroutila na zem v záchvatu smíchu. Shikamaru se dotčeně zakymácel, sehnul se a hodil si vychechtanou radikálku přes rameno a zamířil směr domov.
,,Však já ti ukážu, co mi do památníčku psali kluci.‘‘ sliboval jí temně.

Se zavazadlem stále přehozeným přes rameno vpadl do svého rodného domu a zahučel že syn právě přichází. Yoshiko se přiřítila s vařečkou, aby mohla své téměř plnoleté dítě mateřsky políbit. Ovšem když spatřila vzácnou návštěvu, visící ze Shikiho ramena, zarazila se a řádně ho seřvala za to, jak se k dívce chová. Shikamaru si její slova vzal k srdci a praštil s Temari o zem.
Vstala, uhladila si záhyby na šatech, slušně se uculila a Yoshiko téměř okamžitě propadla kouzlu jejích zarudlých očí. Proti její vůli jí pozvala na oběd, na což Shikamaru reagoval hrozně nadšeným pohledem.
Po dobrém obědě (rozvařená rejže a neexistující zelenina mňam) se usadili v obýváku a rozmlouvali o životě. Temari se právě Yoshiko snažila přesvědčit o výhodě pěstování domácí větrné elektrárny (nekouše, vhodná i k dětem), když z nákupů přijel Shikaku. Jeho žena okamžitě aktivně vyskočila, odtáhla ho do kuchyně a nadšeně mu vyprávěla o nové potenciální nevěstě pro jejich syna. Vykládala to samozřejmě velice tichým hlasem, tudíž Temari vyskočila pomalu ke stropu, popadla svůj přenosný větrák a za vteřinku za ní bouchly dveře.
Utíkala, seč mohla, ale Yoshiko byla rychlejší. Dvacet metrů od jejich domu ji chytla za dva z jejích čtyř objektů v účesu a dotáhla až k Sarutobimu. Vpadly do jeho kanceláře jako velká voda, pardon...silný tajfun a dovlály až ke stolu.
,,Co je? Co chcete?‘‘ odtáhnul se vyděšeně Hokage a ustrašeně schovával pod stůl novou zásilku...poněkud lechtivých videokazet, které si od něj pravděpodobně chtěl koupit Gaara, sedící na vedlejší židli. Kankuro podrážděně zamručel, jelikož se mu Yoshiko nešikovně otřela o obličej a zničila tím růžovou palmu na jeho pravé tváři.
,,Jí!‘‘ důrazně ukázala na Temari aby nikdo nemohl pochybovat.
,,Co?‘‘ vyhodil čelist Sarutobi.
,,Proč?‘‘ nechápal Kankuro.
,,Nevěsta pro mého drahého synka! Shikamaru si jí vezme a neumře!‘‘ vykvikla nadšeně a v duchu spřádala své svatební fantazie.
,,Nikdy!‘‘ bránila se Temari a zděšeně vyskočila. ,,Tu ospalou cigaretu si nikdy nevezmu!‘‘
,,Mohl by mi někdo vysvětlit o co tu de? Tady se řeší ropovod!‘‘ ozval se Gaara, zřejmě podrážděný z toho, že už dlouho nikoho nepitval.
Yoshiko mu stručně (mlela dvě hodiny) nastínila jejich rodinnou situaci a Gaara celou dobu chápavě chrápal.
,,No...a když jsem viděla, jak Temari na Shikiho zamilovaně čumí, řekla jsem si, že svatba bude hned zítra, těsně před Shikamarovými narozeninami.‘‘ uzavřela proslov a konečně se nadechla xD.
,,Já nejsem zamilovaná!‘‘ vyjádřila se Temari, ale všichni ji dočasně hodili do ignoru.
,,A co z toho plyne pro nás?‘‘ otázal se Kankuro (mrcha jedna vypočítavá barevná) a mafiánsky vycenil zuby.
,,Ale já si nikoho brát nebudu!‘‘
,,Budete mít dobrej pocit.‘‘ odpověděla Yoshiko Kankurovi a ten zakoulel očima.
,,Já myslím, že je to dobrej nápad. Pak budeme mít Konohu čím vydírat.‘‘prohodil zamyšleně Gaara a prohlédl si ostří svého skalpelu. Temari k němu nadupala s vražedným pohledem, potřásla hlavou, a vyrvala mu skalpel z ruky.
,,Já se vdávat nebudu!! To radši sním tohle.‘‘
,,Tak do toho.‘‘ vyzval ji klidně Gaara a zatímco se Temařina čelist blíže seznamovala s podlahou, se zájmem zalistoval v Yellow speciál! ať jste trendy!.
Zatímco se teda Temari snažila spapat jeho nožíček, Kankuro s Yoshiko dali hlavy dohromady a domlouvali detaily svatby. Sarutobi nechal poslat pro Shikamara, a jakmile ten vešel, Temari odhodila skalpel, popadla svůj vějíř a mocně vzlykla.
,,Ne!! nevezmu si ho!!‘‘ Hned na to vějíř vyhodila do vzduchu, se šíleným pohledem na něj naskočila a odletěla zpět do své rodné vesnice.
,,Kráva jedna hysterická.‘‘ utrousil pohrdlivě Gaara a obrátil stránku.

Ropovod se vyřešil, Gaara s Kankurem táhli za Temari, Yoshiko se zbláznila a musela být převezena do Konohnic (=Bohnice xD). Shikamaru zkonstatoval, že svět je vážně otravný a od onoho Temařina dramatického odchodu byl ještě línější než obvykle.
Jednoho dne se líně procházel lesem a přemítal o smrti. Náhle se země před ním divně rozpohybovala a vyvalil se z ní oblak hustého kouře. Shikamaru prudce odskočil, dopadl na kolena a hystericky se rozvřískal. Měl totiž kouřofobii, které ho naučila jeho milující matka.
Zrovna když byl Shikamaru uprostřed svého emocionálního výlevu, na rameno mu dopadla zelená ruka.
,,Co tu ječíš debile?‘‘ otázala se ho osoba milým a konejšivým hlasem a pak se ozval podivný zvuk. Jako když někdo zlomí bambus. Osoba si totiž přisedla.
Shikamaru zvedl hlavu a spatřil podivného týpka s dvoubarevný ksichtem, a který až moc připomínal jeho masožravou kytku Boženku.
,,Co jsi zač? Mrkev?‘‘ optal se Shikamaru zvědavě a utřel si nos.
,,Jsem Zetsu!‘‘ zahřměla zelenina a Shikamaru div neodvál.
,,Aha aha...jasně...to mi hodně říká...‘‘
,,Jsem jeden z vlastníků společnosti Akatsuki sudičky s.r.o. a přišel jsem ti pomoct.‘‘ oznámil mu Zetsu a zuřivě zamával rukama aby odehnal několik hladových sarančat.
,,Já nepotřebuju pomoct....fňuk...jsem naprosto v pohodě...‘‘ rozeřval se zase Shikamaru a Zetsu obrátil oči v sloup.
,,Koukám...tak co se stalo?‘‘
,,Ta děvka mě nechce!!‘‘ oznámil culíkatý gangsta a brečel jako malé děcko.
V tom okamžiku přišla Zetsuova chvíle. Zákeřně se zašklebil, sáhl do kapsy pro...zapalovač a do druhé pro...papírek, vytrhnul si pár chlupů z podpaždí a ubalil velkého jointa.
,,Dej si chlape, pomůže ti to.‘‘ nabídl ho Shikamarovi a podle se tlemil.
,,Co to je?‘‘ zajímalo Shikiho a zkoumal jointa.
,,Novej druh cigaret...upgradeovaný Marlborky.‘‘
,,Jasně..‘‘ Shikamaru si zapálil a hned po prvním potáhnutí se svalil do trávy jako poleno.
,,Mwuhehehe!!‘‘ zasmál se Zetsu ďábelsky a popadl Shikamara do náruče..Dostal totiž úžasný nápad...

O den později xD.....
Temari seděla na balkoně a cítila se velice prázdná. Přemýšlela o Konoze a o tom podivném týpkovi se zhuleným pohledem, laxním přístupem k životu a zápachem z úst.
Došlo jí, že je jí vlastně sympatický. Jelikož to byla feministka jako prase, potřebovala k sobě někoho méně průbojného, Shikamaru byl pro ni ideální partner. Uvědomila si, že si ho měla vzít...
I sešla z výšin své větrné elektrárny a oznámila svým bratrům že se bude vdávat.
Gaara to přijal s klidem, měl zrovna na stole svého bývalého senseie a vyndaval mu játra, a Kankuro to také nijak nekomentoval, jelikož se mu povedlo namíchat nový odstín fialové a byl šťastný jako moje matka v sekáči.
Temari opět nasedla na svůj vějíř a turbo rychlostí se přemístila do Konohy. Prolétávala ulicemi a divila se, že nikoho není vidět. Nakonec narazila na skupinku lidí, kteří se váleli uprostřed cesty a vše nasvědčovalo tomu, že tvrdě spí.
Temari je nejprve důkladně profackovala. Nic. Poté je naklepala vějířem. Nic. Vzdala teda veškeré snahy o jejich probuzení a letěla dál. Doletěla až na náměstí a zalapala po dechu, div nevdechla žvejkačku.
Všude leželi lidé a celým náměstím se ozývalo hluboké oddechování a chrápání. A uprostřed toho byl u kůlu přivázaný polonahý Shikamaru a na krku měl cedulku s nápisem ,,Jsem FAKT ohavný, kdo je víc?‘‘(Zetsu je vtipná zelenina xD)
Když se do sytosti vynasmála, přišla až k němu a pozorně si ho prohlédla. Och jak byl sladký, když nemluvil....
,,Tak a co teď?‘‘ zeptala se sama sebe, jelikož Shikamaru na facky také nereagoval. Tak tedy vytáhla svou chytrou knížku a hledala v obsahu.
,,Hmm...tady to je...‘‘ mumlala si potichu a nalistovala stránku dvacet, kapitolu ,Jak probudit prokletého Shikamara.‘
,,Agh...kvalitně provedené umělé dýchání...to nemohli vymyslet něco jiného!! Co takhle ovívání česnekem? To by nestačilo? Ty jeden debilní Zetsu!!‘‘ nadávala polohlasem a zuřivě knížku trhala na kousky.
Poté Shikamara odvázala, opatrně s ním flákla o zem, přiklekla k němu a zaklonila mu hlavu. Polila mu celý obličej desinfekcí a sklonila se k němu.
,,Fuj.‘‘ pravila obřadně a vdechla obsah svých plic do těch Shikamarovo. Po prvním vdechu se nic nedělo. Pokračovala tedy v resuscitaci. Nádech a.....
Temari se šíleně rozkašlala a naprskala na Shikamara miliony bakterií s kterými ani Coldrex nic nezmůže. Záchvat kašle nakonec přemohla a nadechla se potřetí. Tentokrát opravdu velice mocně....
Jakmile vdechla, Shikamarovi z uší vyrazil kouř a do jeho nikotinem zčernalých plící vnikl závan čerstvého vzduchu. Otevřel oči a spatřil nad sebou výstřih té nejkrásnější a nejbrutálnější osoby, kterou kdy poznal.
,,Temari...má lásko!‘‘ zvolal, přiškrceným hlasem, ale dívka neodpovídala. Zrovna se dusila xD.
,,Vezmeš si mě?‘‘ pokračoval dál v monologu, naprosto ignorujíc její inhalační problémy.
,,.......‘‘ *kašel a zuřivé, odmítavé mávání rukama*
,,To je skvělý! Svatba bude hned zítra!‘‘ A jak řekl, tak se stalo!

Osudy Shikamara a větrnné Temari se spojily v jeden. Oddávajícího jim dělal samotný velký Hokage, který přesedlal z překupnictví drog na obchod s pornokazetami. Temari si na svatbu udělala speciální účes - místo čtyř útvarů v podobě větráku jich měla na hlavě pět xD. Shikamaru si chtěl mermomocí vzít své oblíbené tričko s fotkou Boba Marleyho a nápisem ,,Yeah I’m really lazy!‘‘ /ano jsem opravdu líný/, ale bylo mu zkonfiskováno Ino, která v Marleym našla svůj životní vzor a stala se z ní mocná dredařka.
Za svědky šli samozřejmě Kankuro v růžových šatičkách a Sasuke ve fialových. Oběma to ohromně slušelo.
Oslava dopadla opravdu skvěle. Střízlivý zůstal pouze Akamaru s Hakuem, a to jen proto, že Akamaru hlídal zásoby jídla (a vedlo se mu to dobře, nezbyl ani drobeček) a Haku proto, že byl chudák spálený a zavřený v urně. Mrtví to nemají lehké...
Novopečení manželé se přestěhovali do Suny, kde založili obří továrnu na výrobu přenosných větráčků. Výzdobu jim dělal Kankuro a úplně nahoře, v podkroví měl svou laboratoř Gaara, který se tam mohl nerušeně věnovat pitvám mrtvých dělníků.
Rodina Nara se rozrostla o několik malých culíkatých parchantů, kteří vyváděli samé hovadiny a působily rodičům jen radost xD. Každý parchant měl svého soukromého jelena a všichni byli nadmíru spokojeni...
A pohádky je konec xD
Autor Rika, 28.07.2008
Přečteno 557x
Tipy 4
Poslední tipující: Rezkaaa, Devil'sWhore, Majkiss
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Promiň mi můj názor, ale podle mě to je pitomost, i když občas jsem se bavila. Jsem prostě beznadějná romantička, tak mě prosím pochop.

11.08.2008 14:44:00 | Tendilë

Upe nej parody fuckt :D

30.07.2008 17:01:00 | Devil'sWhore

Chtěl jsem říct jenom svůj názor. Od čeho jsou pak komentáře?

29.07.2008 09:21:00 | Majkiss

Majkiss: tak zaprvý jsem holka, dobře, tak rubriku jsem si spletla, je to vážně taková katastrofa?....za další, vím že muži se žení, ale v závorce je tam napsáno, že nevdáš je napsáno záměrně. A nakonec, co je ti do mýho xD?

28.07.2008 22:45:00 | Rika

:D asi sis něco spletl, mělo to být ve VTIPNÉ. Ale jinak pěkná parody. nějak extra jsem se nesoustředil na chyby, ale přece...muži se nevdávají, ale žení. Celkem mi tam vadilo to xD xD

28.07.2008 19:33:00 | Majkiss

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí