Bažina 1

Bažina 1

Anotace: Jedna historka z hor ale nemám moc času tak to dopíšu třeba zítra:-)

"Heeej mám novinu!!!"
Pája se usmívala od ucha k uchu.Seděla jsem na dvířkách od boxu a láskyplně hladila Ionta po jeho tupoučký konský hlavičce."Ano?Stalo se snad něco velkýho a důležitýho?"
Odvětila jsem ironicky. Béďa jenom tázavě vystrčila hlavu od Skippyho z boxu.Bylo poledne a dávno po sezoně.Navíc školní den takže krom nás tří ve stáji nikdo nebyl a vůbec tu nebylo co dělat.
Pája se na nás spiklenecky usmála: "Večer se jde k Vočkovi."
Já jsem na ní jen nechápavě koukala.Béďa zase zmizela v boxu.Pája evidentně čekala odpověď.Věnovala jsem jí ten nejnechápavější pohled co jsem dokázala vykouzlit:"Tak jako každej den už dva měsíce??"
"Ale no tak,už tejden sme tam nebyly!Navíc tam bude žokej!"
Pochopila jsem. Její idol a polopřítel. Má ho fakt ráda,ale jsou spolu jen tady na horách. A že jsme v místní hospůdce už tejde nebyly byla taky pravda tak proč ne. Myšlenka na večer teď zvedla náladu i mne. Ze zamyšlení mne probral Iont. Hravě do mne strčil hlavou a já jsme se rozplácla pod dvířka jako přezrálá švestka. Obě holky se rozesmály a znuděná atmosféra se trochu povolila.
"Odpoledne Přiijede Anita." Přidala se zase ke konverzaci Béďa.
"Fajn. Aspon nás tam budou mít horský víc." Odpověděla jsem s úsměvem.

Byla tma jako v ranci. Já, Pája, Béďa a Anita jsme se držely za ruce a doslova se táhli lesem ktrý dělil naše stáje od vesnice. Byla zima a nebylo vidět na krok.
"Jít za námi vrah, všimnem si ho teprve až nás zabije."
Nahodila jsem zlomyslně a čekla na reakci. Vyděšená Anita jen pevněji stiskla mojí ruku a cosi zakvílela. Tuším že to pro mne nebylo zrovna lichotivé.
Autor Tessia, 01.11.2008
Přečteno 329x
Tipy 2
Poslední tipující: Irigrein, Bíša
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí