Děsivé odhalení! Kam utekl chorvatský vrah?

Děsivé odhalení! Kam utekl chorvatský vrah?

Anotace: Pravda o praotci Čechovi - z měsíčníku Historický bulvár. (Inspirováno tvrzením, že náš praotec musel opustit domovinu kvůli vraždě.)

Zdá se, že drzost některých lidí nezná mezí. Nedávno se redakci Historického bulváru dostala zpráva, že Chorvaté porušili nepsaný zákon a nechali uprchnout jednoho ze svých vrahů. Ihned jsme se vydali toto podezření prozkoumat. Ukázalo se, že od Chorvatů opravdu odešel jeden z jejich mužů, a to s celou svou rodinou až do pátého kolena. A my se ptáme: potuluje se tedy kolem nás nebezpečný recidivista? „Nebudu to komentovat.“ řekl nám včera chorvatský mluvčí, pan Kom-čem. Tato nedbalost a nezájem o věc ze strany viníků problému může způsobit katastrofální následky. Nechystá snad vrah další vraždu? I to jsme se vydali zjistit.

Chorvatský vrahoun docestoval se svými příbuznými až k hoře Říp. Zde zjistil, že ho nikdo nepronásleduje, a tak zavelel, že zde únik končí. Doslechli jsme se, že ze strachu před tímto mužem byla okolní krajina pojmenována po něm. Je patrno, že pan Čech, neboli oficielně pan Boemus, je mužem dosti divokým. Je vůbec možné, aby bylo někomu takovému dovoleno přežít?

Naše odvážná redaktorka (spolu s týmem zdatných fotografů a nosičů jídla, zápisků a redaktorky) se vydala zeptat se pana Čecha osobně, jak vysvětluje tento čin. „Jděte do háje.“ Zavrčel a ukázal k blízkému lesíku. Po té, co se naší redaktorce podařilo utéci přímo z obětního kamene, rozhodli jsme se dále nepokoušet vrahy jakékoli národnosti.

Na závěr by naše redakce ráda upozornila na děsivě vysoký stav útočnosti nynějších obyvatel našeho placatého světa. Kriminalita roste a stařešinové s tím nic nedělají. Tento chorvatský vrah byl jen jeden příklad za všechny (jako další bychom mohli jmenovat otce Roma, otce Němce či otce Slováka). Nezačne-li policie konečně pracovat, brzy nás zaplaví pokolení vrahů.
Autor Alasea, 05.02.2009
Přečteno 428x
Tipy 4
Poslední tipující: kourek, Aki
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí