Rozhovor

Rozhovor

Anotace: Kdo ví...

,,Co myslíš, končí všechno porodem?'' otázalo se jedno z dvojčat.
,, Určitě. Co si jako myslíš, že je po porodu? Nepatříš snad mezi ty blázny, co věří v život?'' podivil se chlapec a pootočil hlavu směrem k sestřičce, aby ji lépe slyšel, protože v břiše bylo velice málo místa.
,, Nevím. Ale když si vybavíš maminku, pokud by vše končilo porodem,jak je tedy možné, že maminka neskončila?''namítla drobná dívenka, krčící se vedle svého dvojčete.
,,To netvrdím. Ale JÁ si myslím, že na světe, nebo jak tomu říkají jsou bytosti, jako naše máma, které mají v břiše nás. Žijí proto, aby nás živily v bříšku.
nikly, to nevím, ale určitě ne porodem...''
,, Ale proč by nám pak maminka tak často zpívala, hladila nás, dávala si takové výborné jídlo, když by nikdy své děti neviděla?''
,,Ale ona nás uvidí. Až se narodíme, uvidí nás.''
,,Jo. Mrtvé. Není to nesmysl?''
,,Hele, jestli si chtěla řešit tohle, měla sis vybrat jinou sardinku, která by se tady s tebou mačkala!''
***
Záhada na téma Co bude po smrti se také rozluští a po... Stejně jako se mohou miminka dohadovat, co bude potom...
Autor Ta Ďifná, 21.04.2009
Přečteno 372x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí