Nepohodlný

Nepohodlný

Anotace: Rok co rok musí jeden pryč. Jinak by se děli hrozné věci.

A: Je tu!
B: Ne ještě ne.

A: Ale dyť už tu přece musí být. Vždycky tu už byl.
B: Ale letos ne. Letos je to fšecko nějáký divný.

A: Jo máš recht, letos je to vopravdu v kejblu. Ale jindy to taky nebylo kdovíjaký. Už jen ten první pokus, ten byl hroznej.
B: Co první. Ten jakš takš šel, ale ten třetí, ten byl teda masózní.

A: Ten teda jo, na ten nerad vzpomínám. Měl jsem tehdá v kalhotech hodně mekkoučko i teploučko. Chhhuehch!
B: Jo ale co teprv ten co jsme ho tam dali. Ten byl plnej měkkoučka i teploučka a přitom byl ztuhlej jak hebl na klandru.

A: No jo von tu ležel tak dlouho že trošku přimrznul a když jsme ho tam pak chtěli mrsknout, tak nešel zvednout. Sem mu musel dát pořádných pár kopanců abych ho vodlepil od země.
B: Jo to bylo celý nalevačku. Protože když jsme ho tam mrskli tak stejně vypadnul druhou stranou ven a nabodnul se na ten debilní železnej plot. Všechny ty sračky zněj vytekly. Fuj! Strašnej hnus.

A: Jo pak jsem to chtěl oběhnout a spadnul jsem do těch sraček hubou. Brrrrr,dam si páva abych se nepoblil.
B: To nestihneš. Už je tu!

A: Á tak konečně, už se mi tu kulky začínaly stavět jedna na druhou a dělat sněhuláka.
B: Tak jdem na to! Vem ho zleva a já zprava.

A: Je těškej, parchant jeden.
B: Jo to jo, tenhle je letos hodně těžkej. Celej rok mi dělal radost, ale dneska už mě pěkně s..e.

A: Dobře tak na tři. Ráz. Dvááá. Třííííí.
B: Ufff, dobrý. Je tam?

A: Je, ani se nehne.
B: To jsem rád. To každoroční vyvážení žumpy v těchhle barelech mě už dost zmáhá. Dej řidiči na pívo, ať příští rok přijede dřív.

A: Hmmmm, raději pojď taky na pivo.
B: OK, jdeme.
Autor Stroganov, 10.07.2009
Přečteno 356x
Tipy 1
Poslední tipující: Tempaire
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí