Smrad

Smrad

Anotace: další moje negativní kráááása....nelekejte se

Tyrane můj,

píši ti tyto řádky plné hnusu, i když vím, že budu děsně strapněná, když ti to dám číst. Musím však vyřvat co na tobě smrdí.

Vedle tebe si připadám tak čistá, ale když jsem s tebou, cítím se jako na skládce. Jsem čistá jen v tvé přítomnosti. Dokážu vnímat každý tvůj prd, tvůj smrad a tvé krkance. Jsi pro mě usmrcující voda. Jen s tebou se cítím nejkrásnější.

Kdokoliv jiný s kým bych byla, by se mnou zacházel jak hadrem na podlahu. Pro tebe nejsem jenom osvětovač, voňavé nové Brise one touch, které vše jen provoní.

Ty jediný ve mě vidíš novou naději, pro čistý vzduch. Osvěžuje a stále neví co. Ty vidíš ten osvěžovač bez smradu, co se u tebe může schovat. Kytku co hledá své křovisko, kde by mohla plodit. Jsem jak ryba bez vnitřností. A žena s mužstvím. Cítím se špinavá.

To se vše mění, když jsem se smradem. Když cítím tvoje nohy, trenky a tvé podpaždí. Víš jak mě uspat, jak mě očistit. Víš, kdy nechci cítit tvůj smrad a ty se umeješ. (Aspoň jednou.) Smrdíš a já přesto cítím svou hnusnou vůni. Zavoníš mi když mi smrdí celý svět. Dokážu sedět a celé hodiny cítit tvůj puch. Smradíš fakt nádherně.

Ty jsi ten kdo ve mě probudil čistotu i když sem taky špinavá, ale ne jako ty. Jsi to ty kdo mě omráčil svým úžasným puchem a navždy se mnou zůstane abych si připadal čistá.

Už vím co je pokaždé v mém nose za smrad. Vím co je to připadat si čistá. Proč tak toužebně čekám na další prdění. Anebo si vymýšlím výmluvy protože já smrdím víc než ty. Třeba tě zabíjí můj smrad a ty si připadáš čistější, nedokážu se v tom vyznat. Ale vždycky si byl ve špíně lepší než já.

Napověz mi kdo je čistější prosím.

Vím že tento toaleťák nikdy neodčteš. Ale ráda bych přestírala že čteš tyto hnusy a smýšlíš o mě také tak. Jsem trapná, jelikož si s tím utřeš jenom zadek, (Stejně tě pak bude svědět.) a skončí v žumpě.

Tak prosím prosmraď se mnou ještě jednou celý svět, v tichém prdění. Možná potom zemřeme ve velké míře škodlivých plynů, tak jako sme to dělali tolikrát.

S láskou ta co je za smradem...

P.S.: Děkuji za tvůj smrad.
Autor Envied, 14.07.2009
Přečteno 524x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí