Kapitola první: Pád do neznáma

Kapitola první: Pád do neznáma

Anotace: Kluk Petr spadnul do kanálu...

Jednoho obyčejného prázdninového dne roku 2091 šel jeden obyčejný mladý 13-letý kluk jménem Petr domů z autobusové zastávky. Ten den se vracel z tábora. Šel po ulici, nikde nikdo, jen pár ptáčků na stromě kteří si zpívali. Petr se zaposlouchal tak do hudby, že najednou zakopl a spadnul. Jenže nespadnul na chodník, ale spadnul do něčeho hlubokého. Petr padal a padal až dopadnul a ztratil vědomí! Po nějaké době se Petr probudil a viděl, jak nad ním klečí nějakej chlap: „Kdo jste?“ptá se Petr ospale. „Ahoj spadnul jsi z velké vejšky, čéče,“řekl muž. „Vážně? A kde to jsem?“ptal se Petr. Spadnul jsi do kanálu bohužel, je to jednosměrná cesta, takže nemůžeš zpátky na povrch,“odpověděl mu muž. „Ale já musím domů!“řekl Petr a ihned byl na nohou. „Můžeš se tady podívat, jsou tady dohromady 3 lidi, včetně mne, s tebou 4,“vysvětlil mu muž. „Tak děkuju a musím se tady porozhlédnout,“řekl a zvedl se vzal si baťoh a vyrazil. Šel dál a dál a dál, až najednou potkal nějakou ženu: „Dobrý den paní,“ pozdravil Petr slušně. A ženská vykřikla: „Jaká pak paní? Dáma!“a koukla na Petra jako na blázna. „Omlouvám se vám DÁMO,“omluvil se Petr a pak ho napadlo, že tady ztrácí jenom čas. „Nashledanou, dámo,“rozloučil se. „Pff“. Petr tedy šel jinou cestou a zase šel a šel a šel. A najednou uviděl před sebou fumona*!(*Fumon=V roce 2052 se kohouti křížily s labutěmi. Bohužel se kříželi moc a tak přišla NASA s nápadem, jak se jich zbavit. Všechny fumony poslali do vesmíru v jedné velké kosmické lodi. Naneštěstí fumoni otočily loď a odletěli zpátky na zem. Jenže co je na tom zvláštní je, že fumoni se po přistání lodi zpátky ,už o fomunech nepadlo ani slovo! Fumon vypadá takto: Hlava kohouta, krk labutě, tělo kohouta, jedno křídlo labutí a druhé koutí a přední nohy kohoutí a zadní labutí. To je o Fomunech vše...) Takže zpátky k příběhu: Petr potichu Fumona obešel, protože věděl, že to jsou nebezpečná zvířata. Když ho obešel, dal se do běhu až uviděl velké prostranství! „Tam bych na tvém místě nechodil,“řekl někdo za ním. Petr se otočil a uviděl nějakého muže: „Kdo jste?“ptal se Petr. „Mám na starosti vchod do neznáma,“řekl muž.
„Proč jste mi řekl ať tam nechodím? A co je neznámo?“ptal se dál Petr. „To je moc otázek najednou.
Tak za prvé, tam na tom prostranství to je sídlo minožroutů!(Minožrout= USA, před nápadem NASA, začala používat Fumony jako pokusné králíky pro armádu. Udělali z nich zvířata která dokázala najít, zneškodnit a sníst minu. Bohužel, se to pokazilo... Každý tvor musí na záchod, takže když šli na záchod, mina začala být zase aktivní, takže když šel po minožroutovi na záchod voják a spláchnul... To je o minožroutech vše) A pokud jde o, Neznámo, nikdo neví, co tam je. Někdo tvrdí, že tam je východ ale Bůh ví,“a usmál se na Petra. „Takže východ musím tam!“řekl Petr. „Hmm. Opravdu? Rozmlouvat ti to nebudu tak tě tam zavedu. Pojď za mnou,“řekl a někam šel. Petr šel za ním, proplétali se chodbami až došli k nějakému poklopu: „Tak tady to je. Jsi opravdu rozhodnut?“ptal se muž. „Ano,“odpověděl Petr otevřel poklop a začal šplhat po žebříku dál a dál až uslyšel ránu zeshora to nejspíš zavřeli poklop! Šplhal dál a dál až se najednou pustil! Padal a padal
až najednou spadnul. To co si pamatoval jako poslední, bylo pronikavé bílé světlo...

POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ...
Autor david66, 27.07.2009
Přečteno 246x
Tipy 5
Poslední tipující: Samotář Samotinký, Tacca, Xyzo, Bíša
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jen piš dál...

27.07.2009 14:50:00 | Bíša

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí