Měl Warel bratra.

Měl Warel bratra.

Anotace: Na dotaz příznivců.Vice nevíme.

Bezpečně víme,že Warel Frištenský nikdy bratra neměl.Může za to nepochybně nezodpovědnost jeho vlastních rodičů,kteří mu místo touženého bratra darovali sestru.Co bylo platné malému Frišťovi vánoce co vánoce psáti otci průměrnému analfabetu na stůl v hostinci u Přívozu v Káraném přání,,Zanech otče lahvičku dej mě bratra né sestřičku,,.Snad hříčka osudu tomu chtěla,že až při svém pobytu v léčebně Kosmonosy kam byl umístěn jako následek polární výpravy poznal Warel někoho kdo mu touženého bratra nahradil.Byl to medvěd Ferdinand který byl do Kosmonos umístěn jako následek čistek na zámku Konopiště.Marně Ferdinand předstíral pravost následníka trůnu.Co však oba k oné bratrské lásce přivedlo bohužel nevíme.Snad společný osud společný zájem?Je však jisté,že po svém odchodu z Léčebny oba zakládají kočovný spolek Vašek posléze oba kupují v hostinci v Plazech od sedláka Říhy jeho nevěstu Mařenu za dvacet korun.Společně pak s prodanou nevěstou jak Mařence přezdívají objíždějí po dva roky poutě a dožínky.Nakonec Warlovi Vašek z nevěstou utíká do Bavor a Frištenský odchází zpět do Kosmonos.
Autor warčelák, 17.08.2009
Přečteno 279x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí