Já Tě prostě miluji - PARODIE :-D 2.kapitola

Já Tě prostě miluji - PARODIE :-D 2.kapitola

Anotace: Druhá kapitola strhující parodie na historický románek Já Tě prostě miluji :-D

Sbírka: Já Tě prostě miluji - PARODIE :-D

2. Kapitola (http://liter.cz/Romany/218939-view.aspx)

Byl to podivný den a James se rozhodl, že si vyjede. ,,Asi přijde bouře“ pomyslel si, když projížděl pod starým košatým dubem. Ještě než jeho myšlenka stihla utéct, spustila se vichřice. Tak tak James pobodl svého milovaného koně Houmlese, ale stejně dojel k mlýnu zmáčený až na kostní dřeň. Ustájil koně a vešel do opuštěného mlýna. Déšť trval čtyři hodiny, když tu najednou do dveří vpadla dívka, tak krásná až oči přecházeli. Chvíli očima zkoumala okolí, a pak si ho všimla. Cosi zamumlala a otočila se k odchodu. James vyskočil a tiše na dívku zavolal: ,,Vílo“. Ta se otočila a světe! Usmála se, ale tak podivně, tak jakoby vražedně... Najednou měl pocit nevolnosti. Na oplátku se přiblbě usmál a rychlou chůzí šel na záchod. Když vykonal náhlou potřebu, rychle se vrátil. ONA tam pořád byla. Radostně se usmál a otřel si rukávem nos. Vydal při tom podivný zvuk, jako když se snaží vychrchlat hlen. Když ho Nadine uviděla, pohodila vzpurně hlavou a s širokým úsměvem se na něho obrátila. Poté co se usadila tak těsně u něho co to šlo, aby jí nebyla zima, se zeptala: ,,Kdo jsi?“ Věděla co jí odpoví! Ale stejně se rozesmála když to řekl!,,Potulný úchylák, krásné děvče.“ James se na ni nemohl vynadívat. Najednou jí poklesly koutky úst a zadívala se na něho vážně. Nemohla odtrhnout pohled od jeho úst. James ztěžka polkl. Byl to onen hlen, který nemohl vychrchlat a z kterého mu bylo tak špatně. Když se mu ulevilo, pomalu se začal sklánět až se jeho oči ocitli na úrovni těch jejích. Přivřela oči a čekala, co bude dál.
Viděla jak se pomalu přibližuje, a když se jejich ústa dotkla, pocítili oba dva takový příval štěstí, kterému nerozuměli, že na sebe překvapeně pohlédli. Ani jeden však nedokázal odolat pokušení znovu se políbit. Dívka cítila, jak se jeho jazyk dobývá dál a nesměle pootevřela rty. Než se nadáli, leželi na seně a James z té krásné a nesmělé dívky strhával poslední kousky lehkých šatů. Zběsile trhal ramínka z jejích bílých ramen a líbal ji na každém jejím obnaženém místě, tzn. Všude! Ona mu na oplátku rozepínala poklopec. Jeho vypracovaná hruď, která tak dokonale připomínala hruď kulturisty a guvernéra Schwarzeneegra, byla rozpálená a zpocená. Pak si všiml rumělce jenž jí polil tvář. Usmál se na ní, aby jí dodal odvahy. A následně ze sebe stáhl poslední kousek oblečení, jímž byly slipy. Díval se jí na bílá ňadra a řekl: ,,Musíš...udělám ti to hned tady. Chci tě!!!“ Nadine mu odpověděla:,, Ano, máš pravdu, musím. Pojď mi to honem udělat, nebo už to nevydržím! Už nekecej a pojď!“ Jamesovy tím štěstím zajiskřily oči a neváhal. Lehl si vedle ní. Chvíli se líbali a on se přesunul mezi její bílá, útlá stehna a prudce do ní vnikl. Nadine zaječela nad tou bolestí tak, že to musel i slyšet hajnej Kracík ve vedlejším lese. Pak se ale jejím tělem rozlil nádherný pocit. Šířil se od konečků prstů na nohou a vracel se v nepravidelných intervalech, podle toho jak do ní vnikal. Náhle v ní vybuchla sopka, která jakoby spala a teď se probudila. Mladý muž se výkřikem prohnul v zádech. Nadine ho právě v tom nejlepším ze sebe strhla. On do ní vystříkl a Nadine zpanikařila: ,,Měl jsi kondom?“ James vztekle, že mu vyvrcholení přerušila odsekl: ,,Jasně, že jsem neměl kondom! Snad něco bereš, když ses semnou vyspala hned, i když o mně nic nevíš...“ Oba byli chvíli zticha. Pak se James znovu ozval: ,,Bereš nějakou antikoncepci?“ Nadine se rozplakala... James se jí omluvil a utěšil jí. Když se oba vzpamatovali, James se jí přiznal ke kruté pravdě. Začal:,, Víš drahá Nadine, no... jak to říct...víš. Je to složité. Jsi krásná a chytrá dívka. Opravdu jsem se do tebe zamiloval, ale...no...mě se líbí “ Nadine ho náhle přerušila a hystericky vykřikla: ,,TY JSI GAY!!!!!Tobě se LÍBÍ kluci!!“ James se usmál a řekl:,, Jak tě to napadlo?? To víš že ne, ale mě se líbí no...Sado maso...no prostě tvrdej sex...“ a spiklenecky se pousmál. S Nadine to málem seklo, když to dořekl. Přiklonila se k němu a zašeptala mu do ucha: ,,Tak už vím, co znamenaly ty moje drsné sexuální sny...bylo to poselství. Poselství, TEBE.“ James pomalu usínal Nadine v náručí. Nadine chvíli seděla, ale pak si uvědomila, že musí jít domů. Na krku měla stříbrný řetízek, na němž se houpal malý jednorožeč. Sevřela ho v dlani a s úsměvem ho sundala. Sehnula se a vložila ho do jeho pootevřené dlaně, položené na provizorním polštáři. Pak se obrátila ke dveřím a naposledy se zastavila, aby se pokochala pohledem na jeho tvář. Viděla, jak sevřel řetízek a přiložil si ho ke svému přirození. Otevřela dveře ven, do letního slunce.
Když se James probral z hlubokého spánku, okamžitě mu došlo, že je ve mlýně sám. Najednou si uvědomil, že něco drží v dlani. Otevřel dlaň a na ní se skvěl malý stříbrný jednorožec s okem vykládaným rubínem. Pocítil jakousi prázdnotu a potřebu najít tu dívku, která mu ho včera tak božsky vykouřila. Zoufale z prázdnoty vykřikl: ,,Ne!“ čímž zahnal ten nepříjemný pocit osamění a nasedl na svého koně Houmlese. V půli rozkvetlé louky spadl z koně. Bohužel měl alergii na pyl a začal se dusit. Byl v tom nejhorším stádiu a už už uvažoval o tom, že si mečem udělá tracheotomii, když mu kůň Houmles šlápl na břicho, v oblasti žaludku. Houmles tak provedl Heimlichův manévr, čímž Jamese zachránil. James se podruhé narodil.
Autor Džuda, 13.09.2009
Přečteno 592x
Tipy 2
Poslední tipující: KockaEvropska
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí