Drahé štětky a já

Drahé štětky a já

Anotace: Má výstava štětek. Každý se tenkrát chlubil svou prací, dělal výstavy a tak jsem přišel na nápad udělat výstavu toho, co se mi nepovedlo, abych nebyl jako oni. A povedlo se, nebyl jsem jako oni!

Sbírka: Povídky, reportáže a úvahy

Můj proslov na zahájení výstavy:

Ačkoliv rozsahem nevelká, je tato výstava nemalá způsobenou škodou. Je to průřez některými průšvihy a nedopatřeními během 14 let mého podnikání. Zároveň je ukázkou mé neutuchající snahy po zbohatnutí. Výsledky snažení můžete posoudit sami: podnikám stále a na zbohatnutí stále trpělivě čekám.
Na výstavě se setkáte se štětkami, které se zapsaly negativně do historie mého konání, ať již v pracovním či jiném poměru. Příhody se štětkami jsou jen mírně upraveny, jména i místa mohou být pozměněna.

Přeji Vám bohatý, příp. i kulturní zážitek z této malé výstavy.

Prohlédněte na
http://www.leones.wz.cz/foto/vystava_140505/index_stetky.html

Jsou tam ty povídky, je jich šest krátkých.
Autor Zasr. romantik, 28.09.2009
Přečteno 650x
Tipy 8
Poslední tipující: Iv, TetaKazi, strawbery, Jiří Dušek, Bíša
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Výstava originální,příběhy - opět velmi vtipně podané.Super !

23.10.2010 00:48:00 | Iv

Shlédla jsem tvoji nevšední výstavu a děkuji za obohacující kulturní zážitek ;-)
Nápad samotný i popisky k jednotlivým exponátům dokazují, že vážně nejsi "jako oni"
Báječně jsem se bavila :-))

30.01.2010 11:21:00 | TetaKazi

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí