Variace na ,,S"

Variace na ,,S"

Anotace: 186 slov

Svalovec sedlák Standa Severýn seká sekerou statný syrový strom. Seká, seká seč síly stačí, supí, strom stále stojí. Silně sněží. Strhán sekáním sykl: ,,Sekera sakramentská, strašná sibérie!„ Standův soused Semerád se směje Standovým slaboučkým svalům, systému sekání. Starší sestra Simona sebou sbalila Severýnovi sytou svačinu se slovy: ,,Sytý sedlák se stává silnější, svalnatější. Sekaný strom snáze skolí“. Sýrový sendvič, silně smrduté syrečky se solí, sladké sušenky společně sytí Standu. Svačina strašně smrdí. Spořádaná strava si svůj směr střevním systémem sežene sama.
Standa se samozřejmě sexuálně souží. Syčí, skřípe sanicí: ,,Sakra, souložit!“ Slova směřuje svému ,,samci“. Srká silně slazenou ,,Super sentimentální sračku“.
Simona se synem Standy Severýna Slavomírem staví sněhový srub. Sedmnáctiletý student, světlovlasý sličný Slavomír se snaží strkat sníh Simoně skrz silný svetr. Sníh strašně studí. Simona sníh snadno sklepe. Směje se Slavomírově snaze. Sněhový srub schová Slavomíra se Simonou. Simona sice starší Slavomíra, sexuální sny sní stále stejné: Saje Slavomírův sexuální symbol, souloží se Slavomírem, slastně sípá, slintá.
Sen se Simoně samozřejmě splnil. Spokojená Simona souloží se Slavomírem. Sedlák Standa Severýn svůj směšný sexuální symboleček strká sousedce Soně Sedlákové. Soňa Sedláková se Severýnovu samci směje.
Autor Modrý Adept, 26.11.2005
Přečteno 491x
Tipy 2
Poslední tipující: Syala, Aki
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

strašne srandovné :D:D:D "smekám"

25.03.2009 16:05:00 | Syala

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí