Lachtan

Lachtan

Anotace: Z deníku chovatele

27. dubna 2006 - stávám se dědicem domku nedaleko Prahy. Dům má pěknou zahradu a bazén. Cítím se šťasten.
11. května 2006 - probíhá stěhování. Dům je zcela vybaven, takže toho není mnoho.
16. května 2006 - jsem již zabydlen. Poprvé uvažuji o pořízení nějakého domácího mazlíčka.
18. května 2006 - mé přesvědčení o nutnosti vlastnit zvíře dosáhlo vrcholu. Už vím, že to bude něco extra, jen ještě nevím co.
23. května 2006 - do užšího výběru se dostávají tito kandidáti: dikobraz, vakovlk, anakonda a lachtan.
25. května 2006 - rozhoduji se pro anakondu. Bohužel jsem si vybral v ZOO příliš velký kus a tak došlo už při přejímce zboží téměř k mému uškrcení. Nakonec si tedy raději odnáším osmitýdenního lachtana.
27.května 2006 - mořskému savci se u mě velice daří, za což vděčím i zahradnímu bazénu, který si velmi oblíbil.
28.května 2006 - organizuji menší křtiny a lachtana pojmenovávám Vasil.
30.května 2006 - protože veškeré ryby ke krmení Vasila nakupuji v místní Rybeně, stávám se zde dobrým a ctěným zákazníkem. To to mě těší.
15.června 2006 - Vasil se pomalu učí chodit i domů, je to zábavné.
19.června 2006 - lachtan roste jako z vody, v bazénu tráví čím dál míň času a spíše lehává na gauči u televize.
1.července 2006 - objevují se první vážnější problémy, Vasil už téměř vůbec nechodí ven. To by samo o sobě tolik nevadilo,kdyby se naučil používat toaletu. Uklízím a nedýchám
20.července 2006 - potíže mírně narůstají. Lachtan má čím dál větší chuť k jídlu, uzavírám smlouvu s Horybou Hodonín.
28.července 2006 - to vodní zvíře mě poprvé raflo. Není to nic vážného, jen si musím pamatovat, že na pohovce
lehává on. Naštěstí mám ještě celkem pohodlný bobek.
11.srpna 2006 - Vasil pořád nepochopil, kam se chodí na toaletu. Uklízím, stříkám a uzavírám smlovu s firmou
vyrábějící osvěžovače vzduchu.
15.srpna 2006 - vzhledem k těžkému ovzduší v mém obýváku jsem poprvé omdlel, naštěstí vlhký pokryv
podlahy mě probral dřív, než mě ta bestie sežrala.
23.srpna 2006 - uzavrám strategickou smlouvu se zahraničním dovozcem ryb.
2.září 2006 - Vasilovi začala vadit má přítomnost v domě, přebývám tedy v altánu.
15. září 2006 - návštěva ochránců zvířat. Dostávám pokárání za příliš suchý obývák, to prý lachtanům zcela
nevyhovuje.
28. září 2006 - jednání s řezníkem Doležalem, slibuje, že mě toho trápení zbaví.
30. září 2006 - zase mě kousnul, váží už asi 200 kg. Krásné zvíře!
5. října 2006 - přichází řezník Doležal, pouštím ho do domu a rychle zavírám. Hluk, rány a je po všem!
6.října. 2006 - návštěvuji Doležala v nemocnici. Je to silný chlap, brzy prý bude v pořádku.
8. října 2006 - kondoluji vdově Doležalové a přemýšlím co dál.
12. října 2006 - ryby už sypu do domu oknem, lachtan mě nepouští dovnitř.
15.října 2006 - opět přichází ochránci zvířat, tentokrát už vše v pořádku.
19.října 2006 - zamykám branku a mizím někam, kde slovo lachtan nikdy nelyšeli.
Autor Zbyněk.2, 22.11.2009
Přečteno 470x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí