Narozeninová párty

Narozeninová párty

Anotace: Jak jsem navštívil párty svého kamaráa. Jsem tu nový a komentáře by mě potěšili.

Můj kamarád pořádal velkou narozeninovou párty.Jeho oslavy byly vyhlášené po celé škole, protože jeho otec byl dost bohatý a na oslavách svého syna rozhodně nešetřil.Jediný problém byl v tom, že po nás kamarád chtěl, abychom přišli v kostýmu.Nechtěl jsem tam trapčit v převleku za indiána, nebo kovboje a rozhodl jsem se že se převleču za něakou známou osobnost.Jako první mě napadli Gene Simmons a Paul Stanley z kapely KISS.Rozhodl jsem se pro Gena a jeho „démonickou“ masku.Začal jsem si shánět boty s vysokou podrážkou, řetězy, barvy na obličej a metalové oblečení.V den párty jsem se navlékl do černého hábitu, namaloval si obličej, přebarvil vlasy načerno a vyrazil jsem.Cestou k vile mého kamaráda jsem potkal Pavla, který také mířil na oslavu.Ten byl převlečený za nějakého zvrhlíka, který se asi na jednu minutu objevil v Pulp Fiction.Byl od hlavy k patě (doslova) oblečen do nějaké černé kůže.Cesta nám rychle utíkala a brzy jsme dorazili k vile našeho kamaráda.U vstupní brány stál asi 80-ti letý stařík ve školní uniformě, který nás dovedl do velké haly.Hala byla skoro prázdná, jen u zdi stál jakýsi řečnický pult a v rohu místnosti bylo pódium.V hale už bylo asi 30 lidí v rozličných kostýmech. Přišlo dalších 10 lidí a ten 80-ti letý stařík ve školní uniformě došel k řečnickému pultu. Na pult položil starou tlustou knihu a začal nám číst Masku červené smrti od Edgara Allana Poea. Když dočetl, odšoural se někam pryč a my jsme hledali masku, která by byla tak hrozná, jako v té povídce.Většina lidí se podezřívavě dívala na masku, které do té doby nikdo nevěnoval pozornost.Vypadala jako mrtvola (přesně jako v té povídce) a pomalu se blížila k Pavlovi.Ten se nemohl strachy pohnout, ale my ostatní jsme se uchýlili do bezpečné vzdálenosti.Mrtvola došla až k Pavlovi. Zvedla ruku...Radši jsem zavřel oči.Zazněl výbuch a od stropu padaly konfety a balónky.Na pódium se vřítila kapela.Mrtvola byl samozřejmě náš kamarád a v kapele jsem poznal trash-metalové Škwory.Většina lidí se přesunula ke kapele a mě se naskytl pohled na Elvise,který zuřivě mává hlavou a strká do Freddyho Kruegera.Šel jsem taky blíž ke kapele a ..........A v té chvíli mě probudilo rádio,které právě přehrávalo CD Loutky skupiny Škwor .Slezl jsem z postele (vedle které ležela knížka od Edgara Allana Poea) a chvátal jsem do školy.Cestou jsem potkal Pavla........
Autor šrája, 13.12.2009
Přečteno 418x
Tipy 2
Poslední tipující: KockaEvropska
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Předlohou pro dědka ve školní uniformě mi byl Angus Young.

30.12.2009 10:20:00 | šrája

šišmarja, školní uniforma, to existuje i u nás?........:) už už jsem se pohoršovala nad zvrhlým bohatcem

22.12.2009 01:28:00 | pamp_elka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí