Vrána

Vrána

Anotace: Dvě vrány,pes a zajíc.

Přiletí vrána do parku a sedne si na zem a kouká se po okolí.Za chvíli přiletí druhá vrána a sedne si vedle té první a povídá:na co čumíš vole?A první vrána odpovídá:na tebe ne,na okolní krajinu jak je krásná a na lidi co tidima projdou vole!!!A první vrána se ptá ji:na co koukáš tý?Druhá vrána povídá:jako ty na lidi a na krajinu ,ještě na nebe ,jak je pěkně šedé...podívá se ta první vrána na nebe a povídá:však je modré ty vole,ty si,ale kus vola.Chvíly mlčí.Za chvíly se druhá vrána přikloní té první a říká:nepřeletíme?Ten pes se na nás divně čumí ,jako by nás chtěl zežrat.Ten první odpoví:ne,skusíme kousek ustoupit,jestli se na nás bude dívat pořád,tak pak radči odletíme ok?A ten druhej povídá:jasně vole.Tak ustoupoíly o 5 metrů stranou.první říká:ten pes se nedívá na nás,ale na někoho jinýho,podívájí se za sebe a vidí....zajíce.Oba dva:áha.povídá ta první:radči odletíme.Ten druhej:jasně,radči je radči.Pomalu odlétajou a ještě první povídá:ten pes je nějakej divnej...krá...
Autor tyler, 15.12.2009
Přečteno 402x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

no jistě :) vždyť vpravo je rubrika VTIPY, ZÁBAVA. Tak si tady nepleť internetový stránky!

27.12.2009 13:57:00 | Zasněný básník

Nechci tě něak kritizovat ale tak stupidní blbost která nemá žádný děj a nedává ani smysl sem ještě nečetl. No a taky bych ti chtěl říct nic proti tobě ale jestli sem chceš dávat jen takovýhle slátaniny tak si je prosímtě dávej někam na svoje stránky a ne sem na liter sem by se měli dávat jen dobrý a "kvalitní" příběhy. Děkuji za pochopení

15.12.2009 22:46:00 | Hojta

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí