Pohádky z trávy....

Pohádky z trávy....

Anotace: Moc se mi líbil jeden večírek, kdy jsme s partou zhřešili a místo alkoholu si ubalili jednoho jointa...moje dobrá přítelkyně se chtěla seznámit s klukem, kterého ještě neznala, tak chtěla zaujmout a mít vtip. Dodnes na ní nezapomněl...

Jmenuji se Lara. Jsem majitelkou plantáže s makovicemi. Je to kousek za Řiťkou, znáš to tam? V pravém rohu mé rozlehlé zahrady, se krčí durmánek. Směrem na sever, se rozpínají lány konopí s hrajícími si trpaslíky, Břéťou a Béďou. Manželský pár, který jsem vyhrála při své misijní cestě na ostrov v Tichomoří. Mají před rozvodem a já jsem ráda, že potáhnou dál. Po ránu o ně vždycky zakopávám. Jinak miluji cestování. A mám hodně moc zážitků. Třeba před pěti lety...
Pavouk se jménem Jidáš Iškarionský mi po návratu z dovolené, prodal za třicet stříbrných, ještěrku Ježíše. Chameleona Piláta, jsem dostala od starého, vetchého náčelníka Francimora Hrozého, výměnou za pionýrský kroj. Moc mu slušel, ale krysa Věrka a potkan Bronislav mě v slzách prosili, ať je odvezu, daleko od toho starého blázna.. Pohled na něj u těchto ubohých hlodavců způsobil nezvladatelný třes jejich předních končetin a předčasný odchod do důchodu. Protože jsem jim byla za mnohé vděčna, například za mé nehezky ohlodané kotníky, které jsem si vždycky přála a také za jejich spolupráci při budování slovanských osad, jsem jim zajistila letenky. Ovšem nedopadlo to dobře, přestože jsem je izolepou pevně přilepla k podvozku raketoplánu Apollo 3695 Tdi s obsahem 9, 5, Věrčin a Bronislavův kožíšek, kupodivu žár o síle 8500 stupnů nevydržel. Po příletu se zapečenými pasažéry se konal slavnostní uvítací ceremoniál, na kterém byli oba mí maličcí přátelé odměněni řádem Maltézských rytířů In Memoria. Dodnes na ně vzpomínám, jejich fotky nosím pořád v peněžence....

P.S. Nutno dodat, že není blázen. Má velmi vysoké IQ a velmi ráda využívá svou fantazii. Jak sama říká:"Hele, svět byl plnej umělců, co je políbila můza jen tehdy, když si dopřáli nějakou tu drogu...a pořád se o nich dodnes učíme, tak co?"
Autor Husitka, 23.01.2010
Přečteno 448x
Tipy 2
Poslední tipující: susana načeva, enigman
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

tak hurá do trávy...

25.01.2010 08:12:00 | enigman

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí