Instruktor

Instruktor

Anotace: ...

Kretén, hovado, nesvéprávný pako, spojkovrah, plynový Ali, brzdohňup. Tyhle a spousty dalších podobných nadávek si vysloužili žáci od instruktora autoškoly Jindry Hujera.

Krutor, Kat, Spojkový maniak, Drsný Jim, Uzávěr plynu. Tyto a spousty dalších přezdívek si zase naopak vysloužil instruktor od svých studentů. Proč? Šlápli jste na spojku o milisekundu později? Brzdový pedál zmáčkli příliš prudce, takže jste ohoblovali 0.00017mm gumy ze vzorku pneumatiky? Už jen to byla záminka na vás řvát ty nejoplzlejší nadávky, poprskat vám ksicht, či přinejhorším rozeznět klakson vaší hlavou. Jeho žáci se naučili naprostý kulový, snad jen, že před stresujícími hodinami je lepší se předem vymočit.

Ale doba postoupila, technika taktéž, a tak tu byl plán. Naděje. Spása. Možnost zvýšit procentuální úspěšnost u závěrečných zkoušek ze 4% na 96%. Jeden jeho žák vzal kameru a průběh celé jízdy natočil. Jeho video si můžete najít na Youtubu, stačí dát vyhledat „Šlapeš na to úplně blbě hňupe vol.1“. Nemusíte si to ani pouštět v HD kvalitě, stačí vám zvuk. K nahrávce se dostal Hujerův zaměstnavatel a z autoškoly ho vyhodil.

Ten sekl s instruktorováním, dal se na víru a žil pokojným životem obyčejného měšťana. Občas zašel nakrmit holuby do parku. Ale prdlajs. Ve skutečnosti si našel tu samou práci a své učně mučí dodnes. Zítra s ním mám svoji první jízdu.
Autor DeathStar, 02.02.2010
Přečteno 439x
Tipy 7
Poslední tipující: terezkys, ilona, Ive, KockaEvropska, Neldor
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí