Akce s kečupem

Akce s kečupem

Anotace: slohová práce do školy, na téma Jak jsem někdy někoho napálil. No píšu tam spíš za bráchu, ale to si myslím nevadí:D ...

S mým bratrem Honzou jsme vždy měli trošku krutý smysl pro humor. Milovali jsme zábavné televizní pořady, jako např. Neváhej a toč!, kde hlavním program tvořila nekonečná série ‚držkopádů‘, nebo pořady tipu ‚skrytá kamera‘, které nakonec ovlivnily naši pozdější ‚tvorbu‘.
Já sám jsem nikdy nikoho nenapálil, ale s bratrem jsme tvořili nebezpečnou dvojici.
Naším nejoblíbenějším druhem zábavy tedy bylo nějak napálit nebo nachytat ostatní. Bohudík pro kamarády a žel bohu pro rodinu a příbuzné se obětmi stávali většinou oni.
Od nevinného bafání a lekání vyústily naše vtípky až v šokující telefonáty a žerty. Jako příklad takového krutého žertu můžu uvést den, kdy se u nás konala oslava máminých narozenin:
Kuchyně byla ten večer obsypána tyčinkami, sušenkami, oříšky, plastovými kelímky a pro naši akci nezbytnými papírovými tácky.
Bratr do jednoho z nich vystřihl malou díru a prostrčil jí prst, takže to vypadalo, že si svůj palec nese na talíři. Já, jakožto maskér-amatér, jsem chtěl tento vtípek dovést k dokonalosti a tak jsem bratrův prst „dochutil“ kapkou kečupu.
S úsměvem na tváři jsme s bratrem napochodovali k obývacímu pokoji, kde se bavila spousta lidí včetně rodičů a příbuzných. Já jsem zůstal stát na chodbě za dveřmi a zvědavě jsem nakukoval dovnitř a všemi silami jsem v sobě dusil smích. Honza mezi tím nakráčel mezi hosty, ale nikdo si ho nevšímal. Říkal jsem si, že z toho asi nic nebude, ale on se otočil, mrknul na mě a pomalu se připlížil ke své oběti, k tetě.
Zrovna se bavila s mámou a tátou a mého bratra si nevšímala ani když ji tahal za rukáv.
Po chvíli ho to trošku rozčílilo, a tak strčil tetě tácek s překvapením přímo pod nos. Ta jen nepřítomně přeletěla pohledem malou červenou věc na talíři a dál se bavila s rodiči. Po pár vteřinách se ale zarazila.
Její oči kmitaly střídavě z mého sourozence na jeho prst a při tom křičela, že se všichni přítomní otočili a zírali, co se děje.
Máma pochopila, o co jde, jelikož jsme ji už takto taky překvapili a mírně se pousmála, zatímco já jsem z chodby hulákal smíchy na celý byt.
Přítomným hostům podle mámina výrazu také došlo, oč kráčí a začali se smát..
Pouze teta se za námi rozběhla a za trest, že jsme ji tak vyděsili, jsme museli umýt všechno nádobí.
Autor Monte Carlo, 06.02.2010
Přečteno 393x
Tipy 4
Poslední tipující: Ariella13, Talisman
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Hada jste jí tam měli dát :)

07.02.2010 22:16:00 | Ariella13

WOoowowowoowowowowoowowowow!!!!!!!!!!! :-)

07.02.2010 16:14:00 | Talisman

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí