3 in 1

3 in 1

Anotace: Tak se to v životě mele

ALENA1 nemá prsa,má velká lýtka,nemá peníze,má dobrou práci,nemá přítele,má kamaráda.Občasný sex(čistě animální potřeba)má s dřívějším přítelem(má vážný vztah a chce se ženit) i se současným kamarádem(hodný trouba).Vše co vidělá investuje.Do vlasů,plastik,liposukcí,kosmetiky,léčitelů a kartářek. Je jí 31. Nemá děti a neví jestli je chce.Za sex si někdy vezme i peníze. Peníze jsou potřeba. Kartářka taky musí žít. Spolehlivě a pravdivě namasíruje sebevědomí. Ale jen na týden.


ALENA2 má 2 děti,má manžela,má peníze,má práci,má krásný dům. Manžel má dobrou práci. Po práci si dodělává vzdělání. Občas zajde na pivo a na fotbal. Být doma ho nudí,mluví velmi málo u tv usíná. Je pořád unavený.Aleně2 je 35. Alena střídá posilovnu s přejídáním. Naučila se, vyšetřit si trochu času pro sebe. A tak začala prozkoumávat ten nebezpečně krásný prostor kolem sebe.


ALENA3 má velikánská prsa,velikánský dům a velikánský auto. Má 2 děti a nemusí pracovat. Manžel má práce dvě. Manžel se nikdy nenudí,má hodně koníčků. Alena3 se nudí. Ráda nakupuje,ráda mluví,ráda se hádá,ráda je středem pozornosti,ráda nosí velké výstřihy,ráda flirtuje. Bojuje s obezitou tím,že si vyvolává různé žaludeční,žlučníkové a střevní nevolnosti. Dny plné sportu prokládá nonstop sledováním tv. Miluje hádky s následným objímáním. Aleně3 je 32.


Já jsem Jirka a je mi 45. Nemám moc práce a náročné koníčky nepěstuji.Mám spoustu času a porozumění. Alena1,2,3 jsou mé dobré kamarádky. Je nám všem moc fajn.
Autor Akyš, 09.02.2010
Přečteno 506x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí