Sen o rybaření v Maďarsku

Sen o rybaření v Maďarsku

Anotace: ...

Zdál se mi dnes sen. Skupina rybářů z Jihlavy se rozhodla zachytat si v Maďarsku na jednom známém a vyhlášeném revíru. Vybavena vším potřebným k této činnosti, to znamená: - pruty, podběráky, návnadami i nástrahami, vlasci, stany, 5 sudy piva, několika lahvemi rumu a zelené - se vydala 25. března 2010 směrem ke státní hranici. Cesta rychle utíkala a asi za 10 hodin byli na místě. Rozbili tábor, rozdělali kořalku, narazili, popili, povykládali a večer byl tu. Toho dne už na rybolov bohužel nedošlo, ale hned následující ráno, jen co vyšlo slunce, narazili druhý sud, otevřeli další láhev a.... nahodili.
Asi kolem poledne se k jejich ležení dostavila skupina v civilu oblečených mužů maďarské rybářské stráže a požádala je o předložení všech potřebných povolení. Naneštěstí už nebyl v těchto pozdních poledních hodinách nikdo, kdo by byl schopen s nimi komunikovat. Tady bylo vše navíc stíženo tím, že v Maďarsku je překvapivě úřední řečí Maďarština a tu žádný z přítomných neovládal.
Vzhledem ke všem zjištěným okolnostem pojala maďarská rybářská stráž pochybnosti o účelu cesty našich občanů a zavolala policii.
Ta jednala rázně, všech 7 Čechů bylo převezeno do cely předběžného zadržení ve městě Gyula.
Druhý den byli obviněni z nedovoleného rybolovu, výtržnictví a kladení odporu při zatýkání.
28.3.2010 vydala Maďarská tisková agentura zprávu, ve které oznamovala zadržení několika cizinců, patrně české národnosti, při nelegálním rybolovu.
29.3.2010 rozšířila prokuratura obvinění skupiny o poškozování vodních zdrojů Maďarska. Tohoto tresného činu se měli dopustit tím, že dopravili do země několik sudů a lahví s pochybným obsahem, tento pak konzumovali a jako biologický odpad vypouštěli v blízkosti výše uvedeného vodního zdroje.
1.4.2010 soudce uvalil na všechny členy skupiny vyšetřovací vazbu.
2.4.2010 naši občané byli převezeni do vazební věznice v Budapešti. Situace se dále vyostřuje. Bylo nade vší pochybnost zjištěno, že někteří zadržení jsou státními zaměstnanci České republiky. Maďarská strana z toho vyvozuje závěr, že šlo o cílenou sabotáž, s cílem poškodit maďarské vodní hospodářství a tím tuto zemi ekonomicky srazit pod úroveň Česka.
3.4.2010 je povolán český velvyslanec v Maďarsku k podání vysvětlení.
4.4.2010 vyšetřovatelé oznamují, že se obvinění přiznali mj. k sabotáži, terorismu a pytláctví. Dále sdělují, že u výslechu byly použity jen lehké formy nátlaku jako např. waterboarding, a to na každém asi stokrát. Podle jejich zjištění už ale obvinění vše co věděli řekli a je zbytečné s výslechy pokračovat.
5.4.2010 maďarské noviny na prvních stranách informují čtenáře o případu a volají po co nejpřísnější trestu.
6.4.2010 po celém Maďarsku se konají pochody ve kterých občané vyzývají vedení země k radikálnímu řešení.
9.4.2010 situace se dále dramatizuje. Maďarsko odvolává z Prahy svého velvyslance a žádá po České republice omluvu, ta to odmítá a odvolává svého velvyslance v Maďarsku.
10.4.2010 koná se předběžné slyšení ve věci tzv. Jihlavské sedmičky, jak české rybáře nazvali maďarští žurnalisté.
11.4.2010 tisk celého světa informuje o pokusu českých agentů ohrozit maďarskou ekonomiku a státní suverenitu.
V nočních hodinách oznamuje agentura Reuters, že Česko bylo zařazeno na seznam zemí podporujících terorismus.
12.4.2010 13:45 Maďarsko žádá Rakousko o udělení souhlasu ke vstupu své armády na rakouské území v případě vypuknutí vojenského konfliktu mezi ČR a Maďarskem. Rakousko po jistém váhání v 14:05 souhlasí.
13.4.2010 je svoláno Valné shromáždění OSN. Maďarsko požaduje rezoluci, která odsoudí Českou republiku za její prý bezprecedentní chování. Rezoluce je přijata.
13.4.2010 18:00 maďarský premiér žádá ve Washingtonu amerického prezidenta o vojenskou pomoc. Ten ji odmítá, ale slibuje, že v případě vojenského konfliktu se přidá USA na jeho stranu. Dále slibuje zásobovat Maďarsko napalmem a defoliantem Agent orange.
14.4.2010 Prezident České republiky odlétá vyjednávat do Moskvy o politické podpoře. Je zatčen hned na letišti.
15.4.2010 maďarské letectvo preventivně bombarduje letiště v Náměšti nad Oslavou. Škody jsou minimální, všechny dvě česká funkční letadla, kterými letectvo disponuje, byla den před tím odvelena do zahraničí. Poškozena je jen startovací dráha. ČR protestuje v Radě bezpečnosti OSN.
16.4.2010 Slovensko se i přes vzájemný antagonismus přidává na stranu Maďarska. Samo ve svůj prospěch požaduje odstoupení Hodonínska a Břeclavska. Maďarsko na to reaguje bombardováním Levoči. Slovensko už nemá po tomto incidentu žádné územní nároky vůči ČR.
17.4.2010 Maďarsko vyhlašuje všeobecnou mobilizaci a vystupuje z Evropské unie a NATO.
18.4.2010 Zasedá Generální štáb armády ČR a jedná o nastalé situaci. Do Znojma byly vyslány dva transportéry Pandur, aby zadržely první vlnu útoku. Na místo doráží jen jeden, druhému upadlo cestou kolo. České noviny informují, že překvapivě mnoho politiků objevilo ve svých rodinách maďarské předky.
19.4.2010 v České republice padla vláda. Jsou okamžitě zahájena jednání. Hned večer byla oznámena jména členů nového kabinetu. Ministerským předsedou se stává Lászlo Langer.
19.4.2010 16:30 do Budapešti přicestoval Barack Obama. Na velkém mítinku podpořil Maďary v jejich sporu s ČR. Svoji řeč zakončil za obrovského potlesku publika slovy: "I am a Hungarian" (jsem Maďar)
21.4.2010 6:00 maďarské hordy vpadly přes území Rakouska do ČR. Česká armáda prakticky nezasahuje, z části proto, že ještě spí, z části proto, že je v Afgánistánu.
22.4.2010 9:45 Česká republika kapituluje. Maďarský tisk vyzvihuje přistup Čechů, kteří nenechali nic náhodě a kapitulační listiny sami dopředu připravili. Prý se tím vše urychlilo.
23.4.2010 zasedá maďarský parlament a vyhlašuje ČR za svou kolonii. Všichni čeští občané se s okamžitou platností stávají Maďary. Maďarština bude od 1.5.2010 zavedena jako úřední jazyk v celé bývalé ČR.
25.4.2010 soud vyhlašuje rozsudek nad skupinou teď už naturalizovaných Maďarů. Je vyneseno sedm rozsudků doživotí...
..... a já se budím, sakra, ještě že mě sebou do toho Maďarska na ty ryby ti chlapi nevzali...
Autor Zbyněk.2, 19.03.2010
Přečteno 1120x
Tipy 4
Poslední tipující: Lea Jodie Parker, hanele m.
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí