Na lyžích

Na lyžích

Anotace: Je to o tom jak rodina si vyjela na lyže.

Je 6.1. 2011 a rodina Svobodova se chystá na výlet.Konkrétně jedou lyžovat na týden do Jizerských hor.Jejich terín je od 7.1. do 14.1..Dnes mají v plánu zajet si do obchodího domu koupit dětem lyže.Už vyráží.Trvalo jim dlouho než tam dojeli to víte silnice jsou namrzlé radši jeli opatrně.Dojeli k obchodnímu domu bylo 10:00.Rodina už má vybráno Jeník(ten mladší) si vybral modré lyže s žlutou linkou a Pepík si vybral zelené s bílím pruhem.Zaplatili u pokladny. Už skoro nasedali do auta když si Jeník vzpomněl ,že se mu chce na záchod.Maminka řekla :Dobrá tedy Jeníku ,ale rychle! Dobře mami odpověděl Jeník .Já ,ale tam chci jít jedině s mou lyží dodal ještě.Achjo povzdychla maminka .Tak vzali lyži a šli. Jeník provedl potřebu.Maminka ale už tak strašně spěchala ,že v tom spěchu tam ty lyže zapomněla.No a odjeli kousek od Obchodního domu asi tak 1 km a řekl Pepík : Já mám takovou žízeň byla tam totiž benzínka.Tatínek odpověděl :Půjdeš se mnou Pepíku si teda něco vybrat Ano řekl na to.Pepík si zase prozměnu s sebou vzal ty hůlku k lyžím ,protože měl něco s levou nohou takže se o ni opíral.Vešli do vnitř Pepík byl uchvácen tou hromadou sladkoustí plyšáčků že s tou hůlkou práskl o zem a letěl k regálům.Tak táta mu koupil malého medvídka,Matonku a čokoládovou tyčinku.Tatínek už toho měl ,ale dost popadl Pepíka a vyletěl s ním z obchodu(samozdřejmě bez hůlky). Přijeli domů. Vybalovali nákupy a máma se zděsila mi máme jen jednu hůlku a jen jednu lyži.Klid mámo ozvalo se od vedle .To byl tatínek.Vřdyť přece tu jednu lyži a tu hůlku máme v kufru v autě jak jsme je vytahovali dodal ještě. Přišel a řekl a sakra mi jsme je tam na benzínce a na záchodě zapomněli .Bylo 10 hodin večer a manželé nad tím pořád dumali ci budeme dělat ten zájezd už nezrušíme no nic .Budeme tam muset přece jenom jet.A tak druhý den v 8:00 vyrazili na hory všichni naštvaní jenom Pepík šťastný ,že má s sebou svého medvěda z benzínky.
Autor Krokouš, 04.01.2011
Přečteno 525x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí