Z_urvená zima

Z_urvená zima

Anotace: Jak mě ta naše zima strašně s_re

Zkurvená zima

Ještě v pyžamu koukám z okna a pak na teploměr ,,tý vole,, -20°C.
To mě teda sere, zase určitě nenastartuju a vymrznu tam jako debil. Nesnáším tyhle rána!
Jdu se vysrat! zapaluju si cígo a pouštím ventilátor. Čumím do trnek brnek a čtu si trapný vtipy o politice. Nechápu jak se tomu může někdo smát – možná ňákej kretén z parlamentu.
Přemýšlím co si vezmu na sebe, abych tam nezmrznul, asi termo-prádlo a pořádnej svetr pod bundu.
Vezmu si i čepici, ale to si nemůžu dát gel na hlavu, protože bych pak vypadal jako debil – a když si ho nedám tak budu vypadat taky jako debil – zkurvená zima!
Černý kafíčko a 2 cukry to je paráda, musím si tam dát trochu mlíka nebo mě bude bolet žlučník. Chvilku čumim do ledničky, ale nic nového. Co si do prdele mam dát k snídani!? Když nastartuju tak se zastavím v pekárně, ale jestli ne tak budu jako kokot pospíchat na autobus a nekoupím si ani hovno. Už mě to zase sere!, furt sněží a mrzne jak sviňa.
Beru si boty, musím v sedě, abych se přes to panděro vohnul nádech a rychle zavázat tkaničky.
Natekla mě krev do hlavy, až se mě zamotala palice.
Auto je totálně zapadaný, nemám košťátko ani škrabku. Otočím klíčkem, žhavím, jo! chytlo to hned to tůruju, aby to nechcíplo yes! pojedu autem! Po chvilce lezu ven, v ruce obal od cédéčka snad to postačí na to, abych voškrábal ten pojebanej sníh. Zapaluju další cígo, aby mě to šlo vod ruky.
Soused vedle machruje s teleskopickým koštětem – (aby ses neposral debile!) To je šikovný povidám, aby měl ten kokot radost – jo, jo maj to v kauflandu hlasí… (hm určitě tam pojedu ty buzerante) – jo? tak to tam odpolednou zfouknu povídám. Tak čus, musím už jet.. čau čau.
Pěkně to klouže to zas bude cesta kurva. Vyjedu z města a hned trefím na debila s favoritem, kterej jede jak posranej! kurva!, nejde předjet uprostřed silnice je nahrnutej sníh a to by mě rozhodilo.
Tyhle zmrdy by vůbec neměli pouštět na silnici, když je vysranej ze sněhu tak má zůstat doma píčus!
V kopci je dvou-proudovka tam ho udělám a pak už to snad bude v cajku.
Do práce jsem přijel kupodivu včas, Standa mě udělal groček – seš debil? vždyť budu řídit! vychlastej si to sám! Hi, hi, hi směje se jak retarda tak jo!
Beru si košili a uniformu a vyrážím na vrátnici pro klíče od mého autobusu. Byl pod střechou tak je čistej a nemusím ho čistit. Zastavuji na první zastávce je tam lidí jak sraček a čekaj, kde přesně zastavím, aby byli první uvnitř… ještě kousek, ještě kousek docela se tím bavím jak se tlačí…. á stop.
2x na konečnou hlásí týpek a v rukavici má hrst drobnejch 44 mělo by to tam být, nepočítám to, sere mě jen si to hodím do brašny a čekám na dalšího. Než mě všichni nalezou dovnitř tak je v buse zima jak v prdeli, asi se na to vyseru a půjdu jezdit kamiónem, tohle není pro mě! Dřív nebo později bych určitě někoho zabil… už aby padla a já jsem moch jít na točený!
Autor Petr XY, 22.02.2011
Přečteno 465x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí