Jak nezbalit chlapa

Jak nezbalit chlapa

Anotace: Odstrašující příběh z mého dost vzdáleného mládí.

Bylo mi šestnáct - krásný věk! Bylo mi šestnáct let a šíleně jsem se zamilovala! Takovou tou naivní vášnivou láskou postpubertální slečny. Láskou, která je fatální. Hubla jsem před očima, plakala bez příčiny, snila za bílého dne. Prostě - byla jsem v tom až po uši. (Zdůrazňuji v tom , ne vtom.)

Hloupé bylo, že můj idol měl oči pro leckterou, jen ne pro mě! Prostě si mě vůbec nevšímal, ať jsem kroužila tak hbitě, že jsem kolem něj vytvářela téměř spirály. Tak jsem přidala na sytosti hlasu, aby mě nepřeslechl. Byla jsem úžasně vtipná - já byla tak vtipná, že jsem se někdy smála i sama sobě! A nic. Donutila jsem tedy svou nejlepší kamarádku k procházkám kolem jeho domu. Capaly jsme pravidelně každý podvečer (pravidelnost celé akce mi připadala důležitá) a vedly řeči. O kom jiném, než o něm. Častokrát jsme ho potkaly (špionáž jsem nepodcenila), ale jen nás tak bez zájmu minul, ovšem já měla pocit, že musí slyšet, jak strašně mi buší srdce! Neslyšel! Tvářil se neutrálně, někdy překvapeně, že nás zase vidí, ale jiskra v oku prostě chyběla.

Tak jsem ještě přitvrdila! Začala jsem nosit sukně tak krátké, že ve skutečnosti to byl jen delší pásek! "To, sakra, už musí zabrat," mumlala jsem si ráno před zrcadlem. Tak - a ještě se zmalovat jak cínový vojáček - a to by v tom byl čert!

Konečně! Jedno dopoledne na mě o přestávce tak VÝZNAMNĚ pohlédl, že to bylo jasné. A pak se usmál! Úžasné! Zaculila jsem se také a na vratkých nožkách v lodičkách na vysokých podpatkách jsem prošustila kolem.

A pak to přišlo. Stoupla jsem na první schod a - upadla! Jak jsem se snažila situaci zachránit a udržet balanc, ještě jsem několik schodů popolezla, než jsem se definitivně rozmázla! Musel to být pohled pro bohy! Sukně tak úžasně krátká byla dávno někde nad pasem a mé růžové silonové (a tudíž průhledné) kalhotky vesele mrkaly na svět! Za sebou jsem uslyšela hurónský řev shromážděného publika a věděla jsem, že je to prostě v čudu!

Kdykoli jsem ho potom potkala, usmíval se tak velmi čitelně, že jsem se mu nakonec vyhýbala na sto honů.
Od té doby už tak houževnatě nebalím! Vím, že bych zase skončila na zemi a na nohy by mi opět nikdo nepomohl!
Autor hloubavá, 02.06.2011
Přečteno 898x
Tipy 39
Poslední tipující: Bernadette, Thalia, JAN DIE HoOU, Aťan, Vampire angel, Fanosh, zvířenka, Emmelia, Draconian, Infish, ...
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Já bych Ti na nohy pomohl velice rád.

12.08.2011 16:50:00 | Ringo

Pobavila jsem se. Zákony schválnosti pracují s neúprosnou přesností, že?

07.08.2011 20:17:00 | Aliwien

...hm, kam jsem se to dostal :-) tady se probírá, jestli nosit nebo nenosit černé kalhotky... Kdyby se hlasovalo, jsem "pro" nenosit (...ani růžové).

23.07.2011 11:29:00 | Aťan

Vždycky jsem byla plachá a vzpomněla jsem si,na moment kdy má plachost se stala ještě větší..asi ve věku co popisuješ..
ale to sem nepatří..
nikdy jsem nebyla žena-lovkyně..neuměla jsem to a neumím dodnes...obdivuji Tě,že jsi to dokázala,zmobilizovat se :-) i s rizikem nevalného konce...jsi skvělá

09.06.2011 20:27:00 | Mbonita

Tak, tak, mé oblíbené zlatá střední cesta, nic se nemá přehánět zase vyšlo - hodnocení-za2, nic se nemá přehánět:-)

05.06.2011 13:12:00 | Jeněcovevzduchukrásného

Zas zkrášlilas mi ráno
mám úsměv do široka
už od té boží hodiny

když krátké zkracováno
a víc než zdrávo kouká
pak přišla chvilka Janiny :DD

03.06.2011 11:23:00 | šuměnka

Ano souhlasím s černou barvou. Krásně popsáno, vidím to úplně živě, děkuji ...

02.06.2011 22:44:00 | kasparoza

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí