Na tacháči dvacet, ve vočích vytřeštěný výraz snaživce

Na tacháči dvacet, ve vočích vytřeštěný výraz snaživce

Anotace: 2.díl

Řídící story
2. díl
Po „obrovských jízdních zkušenostech“ s malým autíčkem a pak starým fáčkem a stálou jistotou, že neumím řídit, se mi opravdu nechtělo si jít sednout za náš dodávkový automobil.. Neřídila jsem tedy. Nepotřebovala.. A mimochodem myslím, že stále ještě nepotřebuju – asi nejsem úplně normální..

No, až mě zase „ruplo v bedně“ a řekla jsem si, že by to chtělo zase zkusit, než to zapomenu. A co kdybych to fakt někdy potřebovala, tak nastartuju 2,5 TDI jako třeba 1,1 benzin? A co ten fofrklacek na přístrojovce? A kde je šestka a jak je zpátečka? Vážně to chtělo pomocníka. Chudák autíčko by asi dostalo na frak bez předchozí konzultace znalého šoféra..

A tak jsem si to zkusila. Sranda. Co Vám budu povídat.. Děti se vzadu krčily a bály. „Mami to je divný, když sedíš za volantem“ „Co když se nabouráme“? „Jedeš po prostředku!“ atd…
Muž měl jiné hlášky – např. „Podívej se na otáčkoměr a spotřebu, ať víš, jak zařadit“ – tak to mě pobavil..než bych našla budík, už bych byla v poli s kukuřicí.. „Máš rozsvícená dálková světla“ – tak jsem musela zastavit, abych si vypnutí našla – no nenašla, musel mi to říct… Na silnici mi kladl na srdce, ať jezdím víc vpravo, tak jsem jela. Pak byly nějaké silniční nerovnosti – tj. na pravé strany silnice ďoury jako blázen… Žuchla jsem do nich a muž nadskočil nejen fyzicky, ale hlavně psychicky.. „No dírám se musíš vyhnout, tos je neviděla?“ Odvětila jsem, že říkal, že se mám držet vpravo – to už si ťukal na čelo… a řekl, že když nic nejede, tak je objet samozřejmě můžu. Jela jsem dál. Díra. Objíždím a najednou vedle mě auto a bliká a troubí a řidič si ťuká na čelo a kouká, div si oči nevykouká, co za blba sedí za volantem.. A důvod? No, jasně, dívala jsem se. Nic nejelo – naproti. Na zrcátka jsem si jaksi nevzpomněla..

Do kopce a do vrat chalupy přes ručku jsem se rozjela na potřetí. Pouštění spojky nebo míň plynu..nebo, že bych tu jedničku nedala? - prostě jsem jela dozadu.. A jelikož na to nemám nervy čekat, zda se to pak rozjede zase kupředu, tak jsem to zase zabrzdila a znovu… Nakonec jsem ten kopec vyjela. Jen motor řval a na display a spotřebu, příp. otáčky jsem se raději nedívala. A kdybych se dívala, skončila bych ve vratech

A parkování – nemusím asi ani psát… Ještě, že máme velkou zahradu. Přesná charakteristika by byla: metr přede mnou metr za mnou metr vedle mě. Blíž k zídce bych se dostávala těžko. To auto je prostě nějaký dlouhý a široký a nevidím dozadu když couvám. Když se kouknu do zrcátka na předním skle, nevidím zídku, ale vytřeštěná dětská očka s přáním, mami už to zabal..

Jo a to jsem psala, že zmiňovaná jízda byla 8km?
Autor E.T.Jane, 27.09.2011
Přečteno 550x
Tipy 8
Poslední tipující: Fanosh, hybridka22, vodnař, kasparoza, Lorraine
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

vidiš už o něco lepší. Pousmál sem se :)
Jen pokračuj.

11.10.2011 08:22:00 | Fanosh

Řidičák mám, jezdit se bojím (zvláště po Praze), i když bych potřebovala a měla. Jenže co mám dělat, když jsem typ, který dokáže bourat i s taškou na kolečkách;)

05.10.2011 11:31:00 | hybridka22

Tak tohle bylo jako z pohádky "Dlouhý, široký a bystrozraký" Dost veselý a poučný :-))). Je to o vyježděnosti. A jinak, miluji když mohu vzít auto a jet jen tak křížem krážem...

29.09.2011 08:21:00 | kasparoza

Kolo by mě zabilo, doplnila jsem béčko áčkem a vyměnila auto za motorku... s tou se na silnici vlezu :))

27.09.2011 11:30:00 | Lorraine

Já tomu taky moc nedám. Nikdy nebudu dobrá řidička co si věří... Ale nechtěla jsem si ufiknout možnost za to někdy sednout,když budu muset :) Já raději pěšky nebo dopravou, kolo taky řešení - ale v Praze moc ne :)

27.09.2011 08:16:00 | E.T.Jane

Tak tohle mě fakt dostalo :))... včerejší díl mi přišel až nápadně povědomý a podle dnešního to vypadá, že děti mají v takových případech naprosto stejné myšlenky... naše děti u toho měly vždy tak vážný výraz ve tváři :))... vzdala jsem to. Vyměnila čtyři kola za dvě a je to OK :))

27.09.2011 08:08:00 | Lorraine

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí