Odkud přicházíme..a tak dále

Odkud přicházíme..a tak dále

Anotace: A jak to teda bylo?:-)

Zaklapla jsem knížku o včelích medvídcích a vstala z postele:"Dobrou,Vojtí." "Kari,chtěla mě maminka,nebo ne?" Zase jsem si sedla zpátky.Na takovýhle otázky jsem už zvyklá."Jasně,že chtěla,jinak bys tady nebyl,ne?" "No ale co když jsem už byl v bříšku a maminka mě už nemohla dostat ven?" "Do toho bříška jsi se dostal proto,že to maminka chtěla." "Ale jak jsem se tam objevil?" Ne že bych tuhle otázku nečekala.Celej náš rozhovor směřoval právě k tomuhle.Děti prý chápou věci rychleji,když jim je předvedete na konkrétních příkladech.Tak jsem se o to pokusila.
"Pamatuješ si,Vojto,jak v Zoo byl ten obrázek dvou žabiček?Jak byly na sobě?Tak takhle je to i u lidí."
Skoro jsem si myslela,že jsem to zvládla,že mám vyhráno.Pak jsem si ale všimla Vojtiškovo vyděšeného výrazu.Zamračil se.
"A to jako že k nám přišel žabák?"řekl s jasným výrazem NEDĚLEJ-ZE-MĚ-BLBCE-KDYŽ-UŽ-JSEM -VELIKEJ.
"Ne,žabák ne."protestovala jsem bezmocně "Táta."
Teď už se ušklíbl tím způsobem,který říkal"Vždyť jsem to věděl celou dobu,že mi kecáš" a pak jedinou větou zpochybnil základní předpoklad lidské existence:"Hm,a to ti jako mám věřit,že se táta rozplácl na mámě a byl jsem z toho já?"
Autor Oduševnělost, 21.03.2006
Přečteno 491x
Tipy 2
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

hahahaááááááááááááááááááááááááááááá :DDD
Definitivně krásně rozesmála a pobavila :-)

28.04.2019 18:03:17 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA

Pěkný! :D

04.03.2007 16:51:00 | colorka

hihi, z Vojty bude dobrý frajer a z tebe dobrá spisovatelka :o)

31.08.2006 17:18:00 | Agnesita

Tak tohle je boží.. Moc se mi to líbí, Vojta je asi moc zajímavej kluk.. :)

21.08.2006 22:16:00 | Angelon

Moc pěkný :) a hezkej, vtipnej konec... Joo, holt ze životních příběhů se čerpá nejlépe ;).
Tak rychle čerpej a piš, než Vojtíšek vyroste :P...

14.05.2006 12:00:00 | FeroX_dc

Vy máte tu prozíravost asik v rodině... :-D

23.03.2006 19:48:00 | Králík

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí