Variace na ,,P"

Variace na ,,P"

Anotace: 473 slov...

Pan Pichpic potěšen procházkou po parku, prožíval poklidné podzimní popoledne. Popíjel Primus, pivo plné pohody, pojídal precizně povařenou prasečí polévku, prodávanou Podřipským pohostinstvím, přikusoval pečivo pekaře Pepína Pyska, potichoučku pobrukoval. Pochvaloval pozoruhodně pěkně podařené počasí, přemýšlel. Po poplacení pozřené potravy přerovnal pár potají pracně po přátelích půjčených peněz. Peníze předal přihrádce plátěné peněženky plné podobných pomačkaných papírků, popsaných pěkným písmem. Přitom přehlédl pohledem postavu procházející před pochybným podnikem. Prohrábl poklopec, podrbal poloviční pleš, přes plátno podolku pustil přebytečné prdelní plyny, podumal : ,,Příjemná prdelka, pokusím poplácat paničku po plňoučkém pozadí, pak pohladím polokoule pevného poprsí, podráždím prstem prcinku, políbím pusinku." Posilněn patnácti podměrečnými půllitry piva, proloženými pěti půldecovými prcky, počal povýšeně povykovat po pracovnici pohlavních pudů: ,,Pocéééém, póóóóď...!" Pracovnice praví: ,,Pěkný panáček, pojď pusinko pomazlíme, poškádlíme, provedeme pár prasečinek, popřípadě pokud potřebuješ pomilujeme".
Provokován peprným proslovem provedl pan Pichpic pokus pomocí parakotoulu plavmo přeskočit plaňkový plot postavený podél pivnice. Potrhlé představení přitom přesahovalo plány pana Pichpice. Přepadl přes plot přímo po papuli, pohmoždil prdel, přitom pár prohnilých planěk pádem přelomil. Poskytovatelka potěšení přiběhla pomoci. Pozvedla postavu pana Pichpice, pečlivě prohmatala plnou peněženku. Potěšena, propočítala potřebný počet peněz, prohodila potichu: ,,Potřebuji peníze pro pasáka. Proto pitomečkovi připitému pomohu povstát. Postupně pojíme, popijeme, pokouříme, příjemně poskotačíme, potom pochopitelně probereme placení provedených pohybů".
Po pěti půlhodinách perfektního prožitku pan Pichpic přiopilý polehává před pochybným podnikem. Přemýšlí proč potlučen, pokopán. Peníze pryč, pytel prázdný, pocity podivné. Plačtivě pokřikuje: ,, Proboha, proč předkožka povadlého penisu příšerně pálí?" Prostitutka pravděpodobně pomazala přirození pro příjemnější prožitek podivným přípravkem. Podrbání podrážděného pašáka proti popisovaným potížím pomáhá. Polohová pracovnice prozatím pokukuje po případné práci. Pan Pichpic pokorně prosí: ,, Promiňte poskvrněná panno. Při provádění pomilování potracena peněženka plná peněz. Prosím, porozhlédněte pozorně po pokoji. Případný peněžní požadavek po poskytnutí plátěného předmětu pochopitelně proplatím". Pracovnice povýšeně pozvedne pomalovaný pysk, pochybuje: ,, Pane Pichpic, peněženka? Proč používáte podivné pomluvy? Pokud pamatuju, pán prošel postelí pilně pomilován. Přece prožil přiměřený pocit pozbytí pohlavní potřeby promasírováním přirození. Peníze pak ponechány pro pozdější poklidný provoz pochybného podniku". Pan Pichpic povzdechl: ,,Pěkně potupný průser. Polovina peněz původně připravena pro pět potomků paní Pichpicové". Pěstovatelka pohybů potměšile pozoruje pana Pichpice, pošklebuje potížím, posmívá problémům. Pan Pichpic pohrozil pěstí: ,, Počkej, potvoro, pořádně pomstím provedený podvod!"
Pánům policajtům proto pan Pichpic postěžoval, popsal problém, poplakal. Po prošetření pravdivosti případu policisté přeochotně pomohli. Potom při psaní protokolu překlepem popletený příslušník policie pokradené peníze předal paní Pichpicové. Přesně podle pokynů příručky, proti podepsanému prohlášení. Překvapena paní Pichpicová policajtům poděkovala, polichotila, pochválila prima práci. Po právu pozlobena, praštila pana Pichpice pěstí po polopleši, procítěně profackovala papulu, prokopla prdel. Pan Pichpic pokořen pláče, poníženě požaduje prominutí převelké pitomosti.
Poučení pro pana Pichpice? Příště před prováděním prostopášností předat peněženku plnou peněz příteli. Ponechat pouze pár papírků pana Palackého. Projednat příjezd pohotovosti při prozrazení pohlavních potíží před paní Pichpicovou. Pozdější průšvih po potracení peněz, případné pohlazení pěstí paní Pichpicové pohodlněji přežije…
Autor Modrý Adept, 08.12.2004
Přečteno 1246x
Tipy 4
Poslední tipující: Caelos, Auril, ufarsin
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

parádně propracovaná povídka, pochvala potěší pilného pisatele! :)

30.09.2008 17:53:00 | *small devil*

Jejda, to muselo dát práce... Sice z toho neskutečného množství písmene P mám mžitky před očima, ale i tak hlásím - povídka se mi líbala a dávam tip

23.07.2008 09:24:00 | Auril

Superní nápad to zkusím jednou taky. Trochu mi to připomělo Werichvu jednoslabičnou pohádku

25.09.2007 15:27:00 | TerA

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí