Dopis mimozemšťanovi

Dopis mimozemšťanovi

Anotace: Kamarád mě poprosil, abych mu pomohl se školní prací... no a já jsem vyklopil tento nápad.

velectěné Ú.F.OU

Vítám Vás na oběžné dráze Země

Tímto bych Vám chtěl pogratulovat k úspěšnému dosažení cíle a doufám, že nejste přespříliš unaven z dlouhé cesty od Vaší rodné planety, která jak jsem se dočetl, krouží nedaleko Alfa Centauri. Bylo by velice milé, kdyby jste v některém ze svých televizích vstupů, kterým lidi připravujete na invazi, prozradil nějaké detaily o Vaší zemi, odkud pocházíte. Bylo by to vůči nám fér, už jen z toho důvodu, že jste při své cestě sem našel naší zlatou destičku, která byla ze Země vystřelena do vesmíru…… a tudíž o nás a našich kulturách víte úplně vše. Proto by jsme si zasloužili výměnou za to se dozvědět něco více o jiném živočišném druhu ve vesmíru.
Jinak musím říci, že Váš pořad v televizi sleduji pravidelně a nejsem moc spokojený s jeho náplní. V každém díle totiž sdělujete stále totéž, a to; že lidi v uvedené datum zlikvidujete, naši Zemi vypleníte a ženy si odvezete, jenže už neobjasňujete, jestli to má nějaký důvod. Člověk si tedy může jen domýšlet, že se jedná o nějaký typ hospodářské politiky, nebo třeba jen o pouhou nenávist k jinému druhu.
Co se týče výše uvedeného data invaze, též s ním nejsem valně spokojený a chtěl bych Vás požádat, jestli by ho nebylo možno přesunout asi o měsíc, nebo o dva, jelikož čekám výraznou úrodu kedluben, salátů, rajčat a hlavně ředkviček, které máme s manželkou nejraději.
Na konec Vám přeji hodně zdraví a se ženou držíme palce, ať se Vám vaše práce podaří, ať už do ní zahrnete cokoli.

S pozdravem Frank Kaufmann, šílený vědec
Autor Bakllazaan, 01.06.2006
Přečteno 720x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí