Zvonek

Zvonek

Anotace: ..

ZVONEK

Jestli si myslíte, že práce domovního zvonku je nějaká ulejvárna nebo hotový veget, tak se mýlíte. Jsme velice pracovití, snažíme se nezklamat toho, koho máme upozornit na příchod návštěvy, ale i toho, kdo na návštěvu právě přichází.
Víte, myslím si, a není to jen můj názor, že jsme důležitou součástí každého domu, domku i domečku a před naším vynalezením byl svět smutnější a chudší. Jsme to my, domovní zvonky, ano, nestydím se to říci, na které je svět právem hrdý.

Tyto a další skvělé myšlenky a poučky nám byly sdělovány na našich speciálních školeních. Hrdě jsem je navštěvoval a absolvoval je vždy s vyznamenáním. Já, melodický zvonek, z amatérského rádia, zkonstruovaný výborným domácím kutilem, ovládám 7 prvotřídních hitových melodií. Jsem namontován do menšího rodinného domku. Již 5. rokem vykonávám tuto práci pro své pány. Jsou jimi dva starší manželé a mladá rodinka s dvěma prima kluky.

A zde začalo mé velké trápení. Pracuji totiž na malé vesnici, kde se všichni znají. Proto lidé, kteří přicházejí na návštěvu a jsou vítáni, vůbec nezvoní a rovnou vcházejí. Zato lidé, kteří nejsou vítáni, zvoní, a tak není vítán ani můj tón, má krásná melodie.

Každou chvíli mi bylo vyhrožováno, že mě vypojí. A představte si několikrát se to opravdu stalo. Od té doby mám strašný strach zazvonit. Doléhá na mne stres a nervově se hroutím. Dva měsíce zpátky to moje obvody nevydržely a já se rozbil. Ano, ano, jsem rozbitý dva měsíce a nikdo si toho nevšiml. Nevěděl jsem, jak na sebe upozornit, až jsem to vzdal. Teď chodím pravidelně ke svému psychiatrovi. Společně hledáme cestu, jak z toho ven a myslím, že jsme ji nalezli. Podal jsem přihlášku na rekvalifikační kurz. Až ho dokončím, bude ze mě kapesní svítilna. A jestli si myslíte, že práce kapesní svítilny je nějaká ulejvárna nebo hotový veget, tak se mýlíte.
Autor kouzelníček, 01.07.2006
Přečteno 484x
Tipy 3
Poslední tipující: Caelos, zvířenka
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

No,jo..páni..a to bysme se takhle mohli rekvalifikovat i na dírky do vzduchu..Ejchuchu!

22.01.2009 23:00:00 | zvířenka

:o) hračičko... ty si s tou láskou vážně skvěle pohráváš... a umíš, to se musí nechat... jedna ježibaba má totiž pořád chuť před tebou smekat... :o)

22.11.2006 19:31:00 | Cecilka

dokonalost sama, ač mě moc dobře není smát se budu do večera

30.07.2006 11:55:00 | Jats

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí