Hospoda

Hospoda

Anotace: Trochu humorný příběh, doufám, že se mi povedl. A jestli se to nebude někomu líbit, nebo nějaké slova, ať si koupí knihy o češtině. Čeština je krásná, a mladí pokud se vám to líbit nebude máte číst. Pozn. Původní příběh vznikl v anglické verzi.

Joey se rozhodl jít do hospody, kterou vlastní jeho přítel Gay. Ve dveřích pozdravil dobře vypadající hospodskou a šel si sednout. Chvíli tam seděl a četl si právo. Když vtom se mu přes noviny mihnul zlověstný stín, jenž nepatřil nikomu jinému než obávanému bossovi Gootovi.
Goot si ho změřil svými prasečími očky a zařval: ,,Tohle je moje místo, vypadni!" Joey se na něj klidně podíval: ,,Prosím, já neslyšel. Můžete to zopakovat."
Goot zrudnul a ještě víc zařval: ,,Ty si ze mě budeš dělat srandu!!!" Joey se dál poklidně usmíval. To už boss nevydržel, ječel tak, až praskaly půllitry, chytnou Joeyho pod krkem a zvednul ho do vzduchu. Ten bezmocně klátil nohama.
Vše uviděl přítel Gay, vyrazil proti mafiánovi s pálkou na tenis. Praštil Gay Goota po hlavě a Joey ho kopnul do citlivého místa. Goot pustil Joeyho a svalil se na zem. Za chvíli se zvednul, jednou ránou poslal oba dva muže k zemi. A šel si dát rande s tou pohlednou hospodskou. Gay se dívá, jak ty dva odcházejí a volá: ,,Maria?!" Maria se otáčí: ,,No co večeři máš v troubě."
Tak tam sedí na zemi Joey s Gayem a chlapi na ně křičí, že došel…
Autor Divant Delvare, 25.07.2006
Přečteno 560x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Mně se to docela líbilo, jen by to asi chtělo trošku víc rozepsat.. A nějak jsem nepochopila tu narážku na knihy o češtině :)

04.02.2009 11:48:00 | Dívka s perlami ve vlasech

Je to strohý ja vím, v anglištině to vyzní lépe, než v češtině.

07.11.2006 20:28:00 | Divant Delvare

Tak ten pravopis má dost mizernou úroveň a asi by to chtělo upozornit, kde je ten humor, já jsem žádný nezaznamenal.

27.10.2006 08:28:00 | Daniel S.

Ta čeština mi až tak nevadí, obsah jsem pochopil, jen ta humorná místa by jsi měl nějak barevně odlišit, aby člověk netápal.

25.10.2006 00:59:00 | gest

Hostinckou a hospodckou...To je hrůza.
jinak je to zmatené a já jsem se ztratila v tom, kdo je kdo a kdo koho praštil. Postrádám taky skloňování - praštil ne Joey, ale Joeyho atp.

25.07.2006 21:14:00 | Sokolička

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí