Patrik Pokorný

Patrik Pokorný

Anotace: Je to taková blbůstka, kde každé slovo začíná na stejné písmeno (asi znáte Hospodu Hrbatý hrozen). Někdy (většinou) působí trochu kostrbatě, ale doufám, že se zasmějete :-)

Potrhlý patolízal Patrik Pokorný přecházel po potemnělé posluchárně. Při potkávání procházejících posluchačů potupně poklekával po parketách. Později pohlédl po přicházejícím profesorovi prastaré Portugalštiny. Pozdravení přednášejícího ponechal pozdějším posluchačům. Profesor pozdravil posunkem: "Pozítří píšeme písemné práce!" Při prologu pokukoval po překrásných prvačkách. Přednášející povolal Patrika povyprávět prožitky prázdnin... Portugalsky. Patrik před pomyslnou popravou polkl panáka peprmintky, pak pomalu přešel před profesora. Po posledním pokusu překonat prvotní potupu poslechl Patrik povel pravé pěsti, popadnul pálku, pak pálkou posunul profesorovi páteř (pako). Později provinile pohlédl po posluchačích. Pocítil podivný pocit (protože poslouchal první potlesk při přednášce portugalštiny). Pouze pedofil Prudký přiběhl pomoci panu profesorovi. Pokusil se podržet Patrikovu pazouru. Při prvním poskoku podklouzl po plesnivém pomeranči...... pche. Potom posluchači povstali, protože přišel prezident Peru: Pablo Picaso (pseudonym Paka Papuči prezidenta Peru). Prezident prohlásil: "Prosím, pokračujte." Patrik provedl poklonu prezidentovi, pak praštil profesora předposledně... posledně. Prezident podal Patrikovi platinovou plaketu, pak Patrikovi pogratuloval (protože profesora perfektně překvapil). Prezident posluchačům počal povídat příběh Pákistánu. Pákistán plundrovaly prudké pasáty předcházející povodním. Patrik pěkně povedenou přednášku posléze podtrhnul pozvracením pana profesora.
Pokračování příště :-)
Autor Ondřej, 03.09.2006
Přečteno 439x
Tipy 2
Poslední tipující: strašidýlko-střapatý
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

No Ondro, děkuji...moc. prostě úžasné.

08.12.2008 10:25:00 | PatriceB

prostě pitomá ptákovinka proložená peprnou promluvou

06.03.2007 20:33:00 | Sízr

Takových by mělo být povícero.

24.09.2006 21:22:00 | Zahir

Pěkný pokus o aliteraci, dost jsem se nasmál. Jenom jsem nepochopil, jak může někdo "potupně poklekávat po parketách" :-)

03.09.2006 22:52:00 | Pavel D. F.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí