V čekárně

V čekárně

Anotace: Dnešní den v čekárně u doktora... :)

"Brý den."
(Zátraceně tady je zas lidí. No super támhle je místo. Jó vlastně ještě se jim tu podškrábnout na list, podle kterýho "by měli" vyvolávat, aby to šlo fér popořadě. Rok narození. Místo bydliště. By mě zajímalo, na co chcou takovýhle hovadiny.)
(No nic, asi vytáhnu tu biologii a aspoň si ji přečtu, abych tu neseděla jen tak zbůhdarma. Intestinum crassum se skládá z 5 částí - tračník vzestupný, příč...)
Vrz Vrz
(Kudla co to tady vrže?)
(..příčný, sestupný, esovitá klička, kon...)
Vrz vrz vrz
(Hergot ale tady dochází sranda.)
(Která swině... támhle ten dědula? Ne ten se ani nehne. Vlastně asi zrovna usnul. Že by ta mamina v rohu s tim malým klukem? Taky ne. Nebo támhle ta ženštěna? Á je to vona! Merdé musí furt vrzat s tou nohou? No dál...)
(...konečník. Intestinum tenue dlouhé 3-5 m, průměr 3..)
Vrz Vrz VrzVrzVrz
(GRRR tak tohle se fakt nedá. Co to má za podělaný boty? V takovým bordelu se nedá učit... kašlu na to.)
(Hehe ten dědoušek fakticky spí, zatracená senilita.)
(AU. Fuj to sem se lekla, co to je?)
"Pardón."
(Himl stařenka od vedle mě sejmula svojí francouzskou holí. To je tu nějakej sraz domova důchodců, či co?)
"Nic se nestalo." (wow, to dovedu vyvinou ještě docela přívětivý tón hlasu.)
"Dobrý den."
(Jejdáá, nějáká mamina s malým miminem. Chjo.. to se ti to vyvaluje v tom přenosným čímsi co!? Taky bych si dala říct. Hehe, má roztomilou malou tlapičku. Super děcko... a hlavně je tichý!)
"Brej."
(A tohle má bejt zase co?)
(Černá mikina s lebkou, černý kalhoty, černý boty, černý tkaničky... a zase zpátky nahoru... černý kalhoty, černá mikina s lebkou... Jo holka, ty máš asi ráda černou, viď. No nic proti, ale ta červená sponka s beruškou ve vlasech se ti k tomu tvýmu -black- stylu moc nehodí. Ale nechci ti do toho kecat.)
(Nic proti, ale už tu sedím dobrou hodinu a furt je přede mnou fůra lidí... no nevadí. Aspoň nestihnu tu češtinu.)
(Hodina a čtvrt)
Vrz vrz
(No vidiš, ženská! Něják ses zapomněla!)
(Hodina a půl)
"Paní Příhodová."
(Paní? He? Jsem to já - nejsem to já. No dejme tomu. Stoupnu si a uvidíme, jestli mě nějáká -paní- nepředběhne, i když pochybuju, že Příhodovic by se tu sešlo víc.)
"Á takže slečna Příhodová."
(Si mysim.)
"Posaďte se zatím tady do čekárny."
(He? A kde sem čekala celou tu dobu? No oukej. Dejme tomu...)
Tik Ťak
(Jako sorry, ale co tam ta sestra s doktorkou mají co tlachat?!)
Tik Ťak Tik Ťak
(Ty hodiny mi solidně začínaj lézt na nervy... těžko říct, jestli nebylo lepší Vrz Vrz)
Tik Ťak
(Hej tak sakra! Ti lidi venku mě musej mít za uplnýho tupce, kterej je už 15 minut vevnitř!)
Žbluňk
(Žbluňk?? No jasně. Oni si tam dali ještě kafíčko. Jako chápu, že víkend byl dlouhej, ale určitě je i vhodnější doba pořešit situaci. Tak už ten hrnek hernajs domyj.)
Tik Ťak
(GRR)
Tik Ťak
"Pojťe si dál."
"Jistě." (wow, stále ještě umím vyvinou příjemný tón hlasu!)
Autor kookky, 30.10.2006
Přečteno 760x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

samo o sobě by to asi nebylo tak ftipný - ale úžasně si to podala - hezký

03.08.2007 23:30:00 | melwille

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí