Bleděmodrý muž

Bleděmodrý muž

Anotace: Tuhle povídka jsem psala dohromady s mojí kamarádkou a už tady jednou napsaná je. Já ji tu píšu znovu, protože jsme ji vymýšlely společně. Pište komentáře, ať vím, jak na tom jsme!

V jedné daleké bleděmodré zemi byl velký bleděmodrý les a něm byl bleděmodrý hrad. V tom starém, ale stále bleděmodrém hradu byla i bleděmodrá hrobka. V hrobce bylo hodně rakví, ale nejkrásnější byla stejně ta bleděmodrá. O bleděmodré půlnoci se otevřela bleděmodrá rakev, která vydávala bleděmodrou záři a otevírala se s bleděmodrým skřípáním. Najednou se objevil i bleděmodrý muž. Vycenil své bleděmodré špičáky a šel si nalít bleděmodrého vína. Rozhodl se, že se dnes, o bleděmodré noci napije i bleděmodré krve. Vyšel ven do bleděmodré noci a nastartoval svou bleděmodrou Audinu. Dojel až do bleděmodré vesničky, vešel do bleděmodrého stavení a uviděl tam bleděmodrou postel a na ní bleděmodrou dívku s bleděmodrými vlasy a zářivýma bleděmodrýma očima, které zářily jako bleděmodrý jaderný reaktor. Bleděmodrý muž si k ní přilehl pod bleděmodrou přikrývku. A přefikl bleděmodrou dívku. Na prostěradle zůstal všeříkající bleděmodrý flek. Pak se bleděmodrý muž napil její bleděmodré krve. Vyšel do bleděmodrého rána, kdy pomalu začal kokrhat bleděmodrý kohout. A protože všechny temně bleděmodré síly ničí kohoutí kokrhání, tak se náš bleděmodrý muž rozpadl na bleděmodrý prach, který rozfoukal bleděmodrý vánek. Bleděmodrá dívka má dnes miminko, které zubaté je malinko.
Autor Rhiannon, 12.12.2006
Přečteno 496x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

No upřímně mi to nepřijde moc vtipné, ale zase na druhou stranu to není úplně špatné, i když je to jen taková blbinka.

16.07.2007 16:02:00 | Marlene

Je to trochu klišé, ale originální, i když jsem starý ohava, bleděmodrá prý mi sluší...

21.05.2007 22:18:00 | Bíša

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí