Odi et amo

Odi et amo

Anotace: miluji a nenávidím...

Odi et amo. Miluji tiché noční chvíle. Nesnáším noční chvíle ticha. Miluji větší poloviny. Nesnáším ty menší. Miluji vůni nových bot. Nesnáším vůni těch starších. Miluji pivo. Nesnáším datle. Miluji sladké. Nesnáším hořkost. Miluji ženy. Nesnáším ženské. Miluji tuňáka. Nesnáším ryby - bez výjimky! Miluji slovo ,,výjimka", která se sice vyslovuje jako ,,vyjímka", ale píše se jako ,,výjimka." Nesnáším výjimky. Miluji západy slunce. Nesnáším stmívání. Miluji cukrové kostky. Nesnáším geometrii. Miluji lež. Nesnáším pravdu. Není-li tož lež? Miluji kavárny. Nesnáším kávu. Miluji škrabání zad. Nesnáším fakt, že musím mít záda vzadu. Miluji šimraní jiných lidí. Nesnáším šimraní mé osoby. Miluji dlouhé spaní. Nesnáším pozdní vstávání. Miluji počítání hvězd. Nesnáším počty. Miluji smích až k slzám. Nesnáším pláč. Miluji radost. Nesnáším klauny. Miluji záhady. Nesnáším hádanky. Miluji milování. Nesnáším snášení nesnášenlivosti. Miluji boj za spravedlnost. Nesnáším válčení. Miluji lyžování. Nesnáším zimu. Miluji rum v čaji. Nesnáším čaj v rumu. Miluji vanu s pěnou. Nesnáším zženštilost. Miluji vesmír. Nesnáším nekonečnost. Miluji paradoxy. Paradoxně nesnáším protichůdnost. Miluji dobro. Nesnáším zlo. Miluji, když zlo podlehne dobru. Nesnáším, když se z dobra vyklube zlo. Miluji upřímnost. Nesnáším přetvářku...ale i brutální upřímnost. Miluji hyperboly. Nesnáším, když lidi přehánějí. Miluji cizí jazyky. Nesnáším, když nerozumím. Miluji šachy. Nesnáším, když zase zjistím, že je opravdu neumím hrát. Miluji zpívání si. Nesnáším, když slyším sebe zpívat. Miluji dětskou nevědomost. Nesnáším, když jsou děti chytřejší jak já. Miluji hořtici. Nesnáším hořčici. Miluji baštiku. Nesnáším paštiku. Miluji, když lidé říkají ,,Nizozemí" a ne ,,Holandsko", protože Holandsko je pouze jednou z historických zemí Nizozemí. Nesnáším přehnané puntičkářství. Miluji toho hodně. Nesnáším, že se ,,odi et amo" nečte jako /odíetamó/, ale jako /odetamó/ kvůli elizím. Miluji machrovat. Ale opovažte se vy!
Autor Jean-Michel, 15.02.2012
Přečteno 640x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí