Víkendový úklid

Víkendový úklid

Anotace: Opět něco pro zasmání ze soužití s prvním mužem - Ríšou

Psala jsem již, jak jsme se s Ríšou seznámili. Po dvou letech chození jsme se vzali.
Byli jsme oba velmi hraví a měli rádi legraci. Neustále jsme spolu soupeřili v čemkoli a byla to fakt sranda. Jednou zvítězil on, jednou já.
V domácích pracech jsme se poctivě střídali a i při nich zažili spoustu legrace.
Jednou jsem takhle gruntovala byt. Byla řada na mě.
Vysmejčila jsem poctivě každou skulinku, vyluxovala a setřela prach.
Pak, zcela mrtvá, jsem padla do křesla.
Ríša mě celou dobu úklidu s úsměvem pozoroval.
Říkala jsem si:
"Ach jo, já tady makám jak barevná a on už zase myslí na sex".
Byla jsem připravena jeho milostné hrátky bezohledně zlikvidovat hned zkraje. Fakticky jsem, dočista urvaná z úklidu, na nějaké "blbiny" neměla chuť ani náhodou.
"Teď si dám kafíčko a budu odpočívat", oznámila jsem mu preventivně.
Odpověděl:
"Hm, Pucko, a to si fakt myslíš, že už máš uklizeno? A pořádně?"
"To se ví, že mám, co prudíš?", odtušila jsem překvapeně a rázem byla ve střehu.
Tohle tedy na sexuelní hrátky nevypadalo.
"No, já to tak nevidím, raději se na to podíváme, co říkáš?", odvětil s úsměvem.
"Tak, to jsem zvědavá, co na mě vybalí", pomyslela jsem si, neboť už bylo jasné, že chystá nějakou kulišárnu.
Koukám co dělá. Ze šuplíku vyndal bílé rukavičky, navlékl si je na ruce a jal se hladit nábytek.
"Co blbne?", myslela jsem si.
Ale kdepak blbnutí! Po pár pohlazeních, ke mě přistoupil a ukázal mi rukavičky. Pravda, byly trošku ušmourané.
"No, tak co myslíš kotě, fakticky jsi uklidila pořádně?", kousl si do mě s úsměvem.
Mlčela jsem. Vedl jedna nula.
"Však počkej, vrátím Ti to", pomyslela jsem si.
Beze slova, jsem znovu utřela prach na pokojové stěně a šla vařit.
Za týden byl úklid na Ríšovi. Nemohla jsem se dočkat, až s ním skončí. Konečně byl hotov a nic zlého netuše, padl do křesla.
"Pojď ke mě, Pucinko", lákal mě k sobě a špulil pusinu.
"Počkej miláčku, hned to bude", odpověděla jsem vesele.
"Vydrž lásko!"
Ze skříně jsem vyndala černé kalhoty, černý svetr a šla se převléci vedle do pokoje. Pak jsem se, vlníc smyslně boky, vrátila, pustila rokec a začala se vyzývavě kroutit.
"Stryptýz!", vykřikl nadšeně Ríša a opřel se pohodlně v křesle.
Po pár provokativních pohybech, jsem si zvolna lehla na koberec a začala se po něm hbitě převalovat ze strany na stranu.
Překvapeně koukal, co to dělám. Na vábení k mazlení to tedy rozhodně nevypadalo.
Po chvíli jsem vyskočila, zavřela magneťák, popošla k němu blíž a s vážným obličejem vybafla:
"Tak co, miláčku, myslíš, že jsi opravdu pořádně uklidil? Podívej se na mě, jak vypadám!"
Moje černé oblečení bylo, pravda, poněkud zaprášené.
Nejdřív se zasmušeně zarazil, ale potom pochopil!
Dali jsme se oba do smíchu. Bylo to jedna jedna a má pomsta byla přesladká!
Autor vandule, 08.04.2012
Přečteno 519x
Tipy 3
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Rozkošné manželství;)

09.04.2012 02:17:14 | Lilien

Lili to fakt bylo :))) Až vyštrachám ještě pár zážitků, hodím je sem. Jak předělávali Liter, tak jsme je rychle kopírovala do schránky jinam a o pár jsme i přišla, nestihla jsem to všechno.

10.04.2012 00:35:25 | vandule

Vandulko, nic nenechávej na netu, co nemáš v záloze, nidky nevíš co kde spadne či zapadne a zvláště když se tak vtipně čteš;)

10.04.2012 00:37:10 | Lilien

Jejda děkuji Ti za pochvalu. No dnes už vím, že je možné o věci přijít. Takže jsem o pár svých skromných dílek přišla, ale nevadí, jsou dobře ukryty ve vzpomínkách. Holt je napíši znova. Pěknou dobrou noc. Juknu se také na Tebe :)))

10.04.2012 00:43:36 | vandule

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí