Výlet na Orlík

Výlet na Orlík

Anotace: Ten tedy byl povedený.:)))

Brácha Jirka často a rád pořádal velké párty. Byl to neukočírovatelný živel. Scházelo se nás u něj několik manželských párů. Mezi nimi i já s Ríšou.
Do velmi pozdních hodin vyřvávala muzika, tančilo se, chechtalo, no binec.
Jednou se rozhodl:
"Bando, jede se na Orlík, bude sranda".
Já s Ríšou jsme měli za úkol bavit přítomné hrou na kytaru a zpěvem, pro ostatní měl jiné úkoly, neboť rád organizoval.
Na určené místo jsme jako první přijeli já s Ríšou, za námi Hela s Petrem a Jirka s Hankou. Čekalo se ještě Janu a Karla s dvěma ratolestmi.
Hurá konečně v přírodě, juchali jsme radostně.
Rozbili jsme stany, tedy já s Ríšou jsme stan neměli a tak jsme se chystali spát v autě.
"Pucko, budeš spát jako ve vatě," ujistil mě můj miláček.
Odpoledne konečně přijeli ti dva opozdilci s ratolestmi.
Karel byl robusní chlapík, vážící dobře přes sto kilo.
Vyskočil radostně z auta, skočil rozjásaně na bráchu, hubené tintítko a zlomil mu ruku.
Za dvě hoďky se vrátili z nemocnice, Jirka s rukou v sádře.
Druhou na nás s úsměvem mávl, nic se neděje, klídek!
Hela s Petrem byli masňáci a tak s sebou nepřivezli jen stan, ale také peřiny a polštáře. Měli s sebou i celou kuchyň. Moc rádi dlabali a bylo to na nich vidět.
Zrovna vařili v předsíňce stanu na plynové bombě brambory, když k nim z ničeho nic přilítl Ríša, uklouzl na igelitu, roztaženým pod vařičem, pleskl sebou a na jeho stehně skončily brambory s vroucí vodou.
Zařval bolestí a jal se poskakovat jak postřelený tetřev.
Dalo mi dost práce ho uzemnit a strhnout z něj co nejrychleji tepláky. Byl naprosto nepříčetný. Bolest snášel velmi špatně, byl to sralbotka.
Z nemocnice se vrátil, až po třech hodinách. Spálenou nožku ošetřenou a zabalenou v obvazu. To už byl večer.
Brácha rozdělal oheň a my se pomalu rozložili kolem něj.
Sladila jsem s pohekávajícím manželem naše kytary a večerem se počaly linout oblíbené písně. Vše probíhalo v celkem pohodovém ovzduší.
To tedy byl rušný den, shodli jsme se všichni a upřímně politovali Jirku i Ríšu.
"Musím si odskočit", ohlásila jsem a šla do lesa.
Má potřeba vyžadovala menší přípravu. Lopatku jsem neměla a tak mi nezbylo, než ve tmě vyhrabat patřičně velkou jamku.
Zajela jsem rukou do lesní půdy:
"Jauvajs!!!!!," rozlehlo se nočním tichem moje bolestivé zavytí.
Při pádu hrnce s vařícími se bramborami na Ríšu, rozbil kotlík sklenici se solí a ty masňáky samozřejmě nenapadlo nic lepšího, než je odhodit do lesa.
Na pohotovosti mi můj, napůl uříznutý ukazováček, přišili třemi stehy.
S hraním byl konec. Šli jsme spát.
V našem autě nešly pořádně rozložit sedačky a tak jsme si holt ustlali na parádních hrbolech. Usnuli jsme jako špalci.
Ráno jsem se vzbudila skoro ochrnutá. To na slastné spaní jako ve vatě, co mi můj milunka slíbil, moc nevypadalo.
Trvalo hodinu, než se mi podařilo vyplazit se po čtyřech z auta a trochu rozhýbat tělo.
Ríša na tom nebyl o nic lépe. Strašně jsme se těšili domů.
Jirka nemohl s rukou v sádře řídit a tak za volant usedla švagrová Hana, postrach to silnic.
Hnala auto vražednou padesátikilometrovou rychlostí a my ostatní se za ní táhli jako slimáci. Byl to nekonečný návrat do sladkého domova.
Autor vandule, 16.04.2012
Přečteno 430x
Tipy 3
Poslední tipující: střelkyně1
ikonkaKomentáře (12)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

pokud někdo neskončil v betonu na dně Orlíku,tak ještě je to dobrý!Ty seš Vanduško ale šílenej živel!:-))

16.04.2012 16:40:37 | střelkyně1

Šmarjáááá co to kecám...to je na krad...já jsem pochopila že přehrada...ta tu se Vanduško omlouvám...stejně se hezky četla:-)jsem jakási zpitoměláááá:)))

16.04.2012 16:49:11 | střelkyně1

:-))měla jsem na mysli hrad....:)

16.04.2012 16:50:03 | střelkyně1

Střelu neomlouvej se. :)))) Vrátili jsme se domů všichni, nebuj, jen trošku pošramocení, ale když nejde o život - jde o houno :)))) Díky za milý komentík♥

16.04.2012 17:43:06 | vandule

Tak nějak mám zálibu v popůlnočních rozhovorech dvou, co usínají často až k ránu:)))

16.04.2012 01:07:35 | Lilien

Čáááááááááu :)))

16.04.2012 01:08:21 | vandule

Ahój, tento příběh ti jaksi moc nevěřím, ale těší mne ty pravidelné rozhovory dvou vytrvalců;)))

16.04.2012 01:09:24 | Lilien

Věřit mi to nemusíš, nenutím Tě :)))

16.04.2012 01:10:11 | vandule

Jako tři dost vážná zranění v jeden večer v jednom rekreačním terénu - to vyvrací sama statistika:)))

16.04.2012 01:11:30 | Lilien

NJ no, tak se asi už nikomu jinému nic nestalo. Znáš to, když já sním sama celé kuře, tak Ty jsi měla půlku :)))

16.04.2012 01:12:45 | vandule

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí