Jak se to dělá? Aneb jak se zbavit kyselého prostředí

Jak se to dělá? Aneb jak se zbavit kyselého prostředí

Anotace: Kdybyste náhodou po přečtení ještě nevěděli, jak na to, tak to napište do komentáře. Je to popis pracovního popisu.

Potřeby: voda, bílá, či nějak jinak zbarvená kaše, nástroj na neutralizaci, ručník, ten však není potřeba, a samozřejmě Vaše maličkost.
Postup: Nástroj na neutralizaci pořádně opláchněte vodou, abyste se zbavili případných malých nežádoucích tvorečků, jako jsou bakterie a viry. Poté vyzkoušejte pružnost a ohebnost, abyste se zbytečně nenadřeli. Správně připravený nástroj je totiž vždy důležitý. Začátek máte za sebou, a teď rychle na věc. Vystříkněte bílou tekutinu a strčte rychle do otvoru. Chvilku s nástrojem šmrdlejte, vysouvejte a zasouvejte, asi tak dvě minuty, pečlivější jedinci mohou déle. Potom stačí vzniklou pěnu vyplivnout a pořádně propláchnout pusu. Utřete se do ručníku, kartáček dejte do skleničky a můžete jít. Nyní se nemusíte obávat zubního kazu.
Autor Nimloth, 11.01.2007
Přečteno 341x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

tak to je super takhle si to určitě nepředstavuji...vnesla jsi mi do mého mozečku novou představu o čištění zubů :)

28.02.2007 18:03:00 | arya

No, ani ne... popravdě nesnáším jí, ale díky za koment.

15.01.2007 18:03:00 | Nimloth

celkom vtipná pointa, aj ty máš rád chémiu?

15.01.2007 17:36:00 | nikuš

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí