Kuřácká

Kuřácká

Anotace: Povídka k cigaretě

Dejme tomu že dojde do prodejny s tabákovým zbožím muž,no prostě chlápek... Jeho malé pohyblivé,tmavé oči se náhle zastaví,rozsvítí, a září nad nepřeberným množstvím kuřiva..Hlavou mu pádí nerozhodné kuřácké myšlenky: Tamty? Ne, tady ty. Ty taky ne. Tak který??Já sám nevím. A teď je náš maník spatři... Menší než všechny ostatní, v nevýrazném žlutém papírovém obalu,... Muž v duchu zajásá:Ano!Ano!Zvolím starou českou klasiku!Tu přistoupí k němu obsluha kuřackého svatostanku a taže se ho: Tak co to bude? Chlap zhlédne prodavačku, a vyslovi: Cigarety. Žena: Pán chce cigaretky...Ale který? Zákaznik odpoví: ty, nahoře bez, a namíří ukazovák přímo do dekoltu zaměstnankiňe. ( ovšem nechťeňe) Ta vytřeští oči,pomyslý na nejhorší.. Ale náš kuřák neztrácí duchapřitomnost a vykřikne: Startky! Startky bez filtru! Ženské se uleví,a sáhne do přihrádky pro startky , otevře kasu, vysloví ortel: "63 korun !" Chlap po okamžiku šmátráni po kapsách vyloví požadovanou částku a položí na ošuntělí tácek u kasy. Levá dámská ruka za pultem ji přemístí do kasy a pravá mužská ruka před pultem shrábne startky, a obě mužské nohy se daíi do kroku směrem z krámku.Odcházející zákazník ješte řekne: Nashle! A za přivírajícími dveřmi se ozve žensky hlas: No S bohem.
Autor Dominique, 01.12.2012
Přečteno 407x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Pointa slabá, pravopis ještě slabší...

27.02.2013 11:30:06 | Truckle

Za interpunkcí se dělají mezery. :)

01.12.2012 17:35:50 | Hoshi

No S bohem.
Tolik hrubek na jednom místě ufff:´-(((

01.12.2012 17:25:14 | Lilien

zaměstnankiňe. ( ovšem nechťeňe) / nohy se dali ... atd. atd.

takhle vraždit češtinu už jsem dlouho neviděl :-) naštěstí..

01.12.2012 17:23:42 | Aťan

nuda, nuda a zase nuda...

01.12.2012 16:57:35 | whiolet

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí