Bankovní loupež

Bankovní loupež

Anotace: Ehm tohle se mi stalo..největší trapas v mém životě, ještě teď se červenám..no chybama se člověk učí

Jsem člověk-chodící trapas. Už mě vážně nic nepřekvapí...

Byl jeden letní den a já byla u táty v práci. Pracuje v bance, jako regionální ředitel. Zrovna si něco vyřizoval a já se usadila na jeho židli a točila se. Už odmala je to má ideální činnost. A v tom mě zaujalo něco pod tátovým stolem. Že by nějaká hračička na uklidnění případných nervů? To mě nenechalo klidnou. Podívala jsem se na to zblízka a zkusila na co to vlastně je. Vyklápěla se tam taková placička. Hm celkem nuda. Ale proč si s tím nepohrát? Nahoru, dolů, nahoru...

Z kanceláře sekretářek jsem slyšela mužský hlas. "Měli jsme hlášeno tísňové volání od ředitele, je vše v pořádku?" Hrklo ve mě. Ta věc..?! To už mě volala sekretářka. Asi jsem pěkně zrudla. "Co se stalo?", optala jsem se nevině. Policista zopakoval to, co už řekl. Sekretářky se na mne tázavě podívaly. "Ehm, potřebuju na záchod", vykoktala jsem a zbaběle se vytratila. "To je v pořádku, dcera ředitele", slyšela jsem ještě sekretářku.

Sekretářky se na nic nevyptávaly, měly hodně práce s ukecáváním policistů kvůli protokolům. Já jsem se cítila hrozně a radši rychle vypadla. Na strážnici jsem ještě slyšela policistu: "Měli jsme hlášeno 16 tísňových volání.."

No jo no, to jsem celá já. Takový trapas už nikdy nechci zažít.. :D
Autor Gabika, 20.01.2007
Přečteno 411x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí