První sex

První sex

Anotace: Už pominul čas mého dospívání, kdy představa jak přicházíme na svět, byla poněkud...

Už pominul čas mého dospívání, kdy představa jak přicházíme na svět, byla poněkud mlživá a naivní. Čas kdy výrazy jako šukání mrdání píchaní masturbace a onanování pro mě začali dávat smysl a já si uvědomoval svoji sexualitu. Čas kdy jsem procitl ze dnů nevědomosti a mdlého tápání – ….bylo mi osm.
Jako by to bylo včera, když jsme já a můj cikánský kamarád Fero jednoho zimního odpoledne přemýšleli, co budeme ten den dělat. Po dlouhém tápání-padl jediný Ferův návrh, abychom se šli klouzat před bytovky po zamrzlé vodě. Plni nadšení jsme vyrazili k bytovkám a zde se opravdu nacházela deseti metrová ledová kaluž. Byla sice lehce nažloutlá, místy i nahnědlá, ale to naším dobrodružným srdcím vůbec nevadilo. Začalo ledové odpoledne, plné kaskadérských kreací a pádů. Klouzali jsme se popředu pozadu na břiše i po zádech, když v tom slyšíme nějaké volání, které s ubíhajícím časem sílilo na decibelech….. a opravdu- z dálky na nás hulákala nějaká postava. S počátku jsme nerozuměli, zato pochvíli byla slova jasná a tvrdá-to je zamrzlá močka vy kreténi. Po vzájemném očichání jsme se ujistili o pravdivosti slov oné postavy - traktoristy Olejníka - jenž se vracel z práce, tedy spíše řečeno z hospody. Naše vůně byla pestrobarevná a různorodá, ale rozhodně nebyla příjemná. Se slzami v očích jsem již měl namířeno k domovu, když mi Fero navrhl, že se půjdeme umýt k Januš, která bydlela v nedaleké bytovce - nic jsem nenamítal a vyrazili jsme.
Jako dnes jsi pamatuji jak jsem stoupal po schodech bytovky víš a víš až úplně nejvýš - jak Fero zvoní na zvonek a já čistý chlapec (ještě to nevinné dítko jemuž penis sloužil jen k načůrání do otcovi pálenky) vyjdu z těchto dveří navždy poznamenán.
Januš nás tehdy skoro nepustila přes práh, jelikož její čichové smysli ihned zaregistrovali onu vůni která se spolu se mnou a Ferem nemilosrdně táhla na každém našem kroku, dlouho jsme pak Januš přemlouvali aby nás k sobě pustila …… bezúspěšně. Ovšem pak Fero mé budoucí dětské lásce řekl-až se umejeme tak si zamrdáme-v tu chvíli sedmiletá Januš zjihla a dveře bytu byli dokořán. Já nevědouce co slovo mrdat znamená - vstoupil jsem bez ostychu.
Po společné koupeli s Ferem, aniž bych kdy předtím uvažoval o své sexualitě, jsem zjistil dvě věci – tu první k budoucí radosti mých rodičů, že nejsem gay, jelikož při pohledu na nahé Ferovo tělíčko zemská gravitace na mého šulina působila tak jak má, a za druhé, k mé budoucí lítosti, že Fero měl šulina o dost většího nežli já.
Teď jsem tu byl jen já Fero a Januš v jedné místnosti …. Januš dala ústní pokyn Ferovi, že se de mrdat. Já stále nevědouc co se bude dít jsem pozorně sledoval Fera i Januš - můžeš se dívat jestli chceš, podotkla Januš.
Já jsem si v klidu sedl do křesla a začal jsem sledovat to, co když nastalo v televizi - tak mi matka dávala přes hlavu odpadkový koš. Podotýkám, že oběma aktérům oné erotické scény nebylo dohromady více nežli 16 let a do té doby neviděli žádný erotický film, jelikož TV Nova ještě nevysílala - kdyby ano - jsem si jist že já i Fero jsme dnes potencionálními otci dítěte jehož biologický původ by byl dosti sporný. Fero se ve svých modrých teplácích položil na Januš, která na sobě měla proplétané punčocháče, začal ji olizovat po obličeji a dělal divné pohyby pánví. Já je zatím trpělivě pozoroval a chroustal jsem křupky, za což mi Fero po chvíli značně vyhuboval …… podotkl, že se nemůže soustředit a navrhl mi, ať si to jdu taky zkusit, pokud si myslím, že je to tak jednoduché. Já v tom nic složitého neviděl a výzvu jsem přijal. Pečlivě jsem se Fera snažil napodobit, dokonce jsem Januš i více olizoval po obličeji nežli on a svůj výkon jsem se snažil i patřičně slovně zpestřit, a to tím, když jsem Januš vzrušeným hlasem říkal ach miláčku ach můj bože - Januš v té chvíli ovšem dostala záchvat smíchu a když jsem ji prozradil, že slova, která vycházela z mých úst jsem si půjčil od Žofrého z Angeliky – tak se smála ještě zuřivěji a udělala se jí mokrá skvrna na punčocháčích. To jsem nesnesl a odešel jsem domů. Zato Fero otupělí výpary z močky, po níž jsme se klouzali, zůstal s Januš i přes onu skvrnu na punčocháčích až do odpoledne – co se dělo dál to už se nikdy nedovím.
Dny po mém prvním sexu plynuli a já měl takové špatné svědomí – potřeboval jsem to někomu říct a kdo by mohl být lepší obětí, nežli má drahocenná maminka. Bylo sobotní odpoledne po obědě a matka umývala nádobí – já seděl u jídelního stolu s provinilým pohledem osmiletého uličníka. Matka mě chvíli pozorovala a pak už to nevydržela a zeptala se – co ti je to nejsi přece ty – pozoruju to už delší dobu. Můj pohled spočinul na její tváři, zrovna ve chvíli kdy držela kastrol – asi budu mít dítě – řekl jsem jí …. v tom okamžiku se ozvala strašná rána – to jak matka upustila kastrol. No zkuste si to představit, že zrovna utíráte nádobí po lahodném sobotním obědě a v tom vám váš osmiletý miláček sdělí, že bude mít dítě. JAK DÍTĚ – odvětila mi v mdlobách – no prostě dítě …. asi ho čeká Januš z bytovky --- SEDMILETÁ JANUŠ …. koktajícím hlasem řekla matka a to už jí srazilo do kolen. TO MI PROSIMTĚ VYSVĚTLI JAK S TEBOU MŮŽE ČEKAT DÍDĚ zeptala se – NO JAK …. MRDALI JSME odpověděl jsem. To už matka ležela v kuchyni a pokoušel se o ní infarkt – A CO JSTE MĚLI NA SOBĚ …………… NO JANUŠ PUNČOCHÁČE A JÁ TEPLÁKY………….v tom jsem viděl na matčině tváři úsměv ……… TAK TO BUĎ V KLIDU TAŤULDO.
Ještě mnohokrát poté, jsme já a Fero k Januš zavítali, ale ve chvíli kdy začala vysílat Televize Nova a Januš shlédla první erotický film – já a Fero jsme museli Januš ukázat své nádobíčko – a od té doby byla Januš raději ve Férově společnosti - ale jak tomu osud chtěl Fera povolali na vojnu a jelikož byl o dva roky starší nežli já (i když jsme chodili do stejné třídy) zbyl těžký úkol- uspokojovat Januš na mě.

To byl můj první sex vážení …
Autor TF, 09.12.2014
Přečteno 1181x
Tipy 2
Poslední tipující: Lůca, MARKO
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí