Šofér

Šofér

Anotace: Když je šofér tak trochu vtipálek :)

Denní dojíždění MHD není většinou až tak zábavné,ale dnes mě opravdu pobavil šofér,který měl velmi osobitý druh humoru a neváhal ho použít na cestující.
Nastupující babka se ztěžka vydrápe po schodkách nahoru a brblá na neznámého mentála,který toto vymyslel,šofér jí v první chvíli radí,aby příště počkala na nízkopodlažní vůz,ale je hrubě odmítnut se slovy,že ten přece jede jen jednou za půl hodiny (!) a jak všichni víme,takový letitý důchodce nemá času nazbyt..a paní frflá dál.Taková klasická prudička.
A pak řidič pronese nádhernou větu. ,,A počkejte, co teprve nastane,až dostaneme ty autobusy na plyn.To já budu muset dát výpověď."
Babka okamžitě zbystří a klade otázku:,, Co je na nich špatného?"
Šofér:,,No oni vybuchují,jak jsou na ten plyn.".
Babka:,,Ježíši,jak si to můžou dovolit??"
Šofér: ,,Říkali chlapi v servisu,že jak to bóchne,tak to všechny rozmetá a rozhází široko-daleko a že už to ani nebudou sbírat a rovnou to zametou popeláři..no jo,je to špatný.."
Babka ( již značně opocená):,,Ale to si přece nemůžou dovolit,nee?!Nebo jo??"
Šofér:,,No paní, zrovna nás teď školili a říkali,jak to začne syčet,tak je to v háji.Tak bude výbuch.Máme rychle opustit autobus."
Babka:,,No nevím,abych to stihla,já už rychle nemůžu.."
Šofér:,,Ale to jste špatně pochopila paní,cestujících se to netýká,víte jaká by vznikla panika?To si Dopravní podnik nemůže dovolit toto.Jen šofér opustí v tichosti vůz.No a já nejsem žádná svině,tak asi budu muset dát výpověď...nevím,možná ji dávat nebudu.Podle toho, jak to často bude syčet..ježíš,to bude obětí..
Cestujícím cuká ve tváři smích a já v duchu tleskám šoférovi,který denně musí vyslechnout více či méně oprávněné stížnosti,v kterých je často zcela nevinně,jak celou situaci pojal.
Jen pro úplnost dodávám,že milá babka v pořádku vystoupila bez jakékoli újmy na duševním zdraví.
Autor bord, 16.01.2015
Přečteno 385x
Tipy 2
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

:-D :-D :-D Týpek.

16.01.2015 18:22:49 | Isabella Monvoisin

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí