Mezi Vařící a Krmeným panuje erotický vztah

Mezi Vařící a Krmeným panuje erotický vztah

Anotace: .

.



No jisťéé!!!!
Ač jsme v současné době vystaveni pandemii feminismu, kdy například žena až do poslední kapky dechu brání svoje právo neumět vařit stejně, jako to neumí muž, a je ochotna toto právo vyboxovávat i pro všechny své menstruující soukmenovkyně (Blood & Honour) a to třeba formou troušení uštěpačných a jízlivých poznámek na sociálních sítích (…mi stačí orestovat papriku a k tomu udělám rýži nebo cizrnu…) a podobných nechutností, tak přesto přese všechno je vaření a jezení dost důležitým, sociálně stmelujícím prvkem a věřte, je v něm i dost erotična.

Nejprve bych rád provedl základní katalogizaci a kategorizaci kuchařinek. Dejme tomu, že exisuje celosvětová síť hospodyněk a každá ta jednotlivá soudružka je někam zatříditelná.


Mějme tyto kategorie:

Emancipovaná pizda
„Proč bych měla vařit zrovna já a ne muž?“ „Muž a žena by se měli podílet na domácích pracech stejným dílem.“ a podobné dřísty. Prostě totální zmatek v hlavě.

Smrtka
Doléhá na ní tíže odpovědnosti něco uvařit, ale kuchtění ji natolik nebaví, že vaří jen samé hnusy. K harmonii v páru tu dochází jedině, když ona po něm v afektu to jídlo hodí. Jí se uleví a on je rád, že ten blaff nemusí jíst.

Mladá blbá
Třeba by i vařila ráda, jen neví kudy na vrbu, doma ji to nenaučili. Občas svému milému připraví něco podle internetu. Takže potenciál radostného tvoření tu je, jen si prostě musí najít čas, musí si na to sednout, věnovat se tomu a ty základy do sebe nějak dostat.

Hospodyňka_basic level
Má v portfoliu 20 – 60 základních jídel, které kombinuje, takže to ve výsledku vypadá docela dobře. Někteří muži ostatně nebývají moc nároční a když se vrátí z džungle civilizace, kde byli lovit peníze, do domácí jeskyně, chtějí se hlavně nažrat masa a na nějakou pestrost a obměňování připravovaných pokrmů tolik nehledí.

Hospodyňka_upgrade
Za základ má kolem stovky jídel a svůj repertoár stále obohacuje. Narazí-li na něco dobrého, hned se pídí po receptu, loví na internetu, v tištěných kuchařkách, mezi spřátelenými samicemi v zaměstnání atd. K tomu, aby uměla vařit, byla odmalička vedená, baví ji to. Během života si osvojila jakýsi fortel, to jest bezchybné zvládnutí kuchařských rutin. Hospodyňka_upgrade sice ještě nepovažuje za důležité nechat nahřát talíře, ale na pečenou drůbež už má nůžky a nepižlá ji jak sprostaňa nožem.

Hospodyňka od Pánaboha
Pan Bů sice neexistuje, ale hospodyňky od něj ano. Mají talent, cit pro věc, chuť do práce, elán. Jsou to umělkyně, mající smysl pro to, které chutě a vůně spolu harmonují. Cena takové HoP je nevyčíslitelná a muž, který ji získá, by ji měl nosit na rukou.

A teď trochu něco k té erotice.
Jistě se nemusím sáhodlouze rozepisovat o tom, že každá jen trochu pěkná kuchyně má zvláštní kouzlo a je výjimečně pohodovým místem, ze kterého sálá koncentrovaná útulnost. Proto se tam rádi motají všichni členové rodiny.
Přímo na tu erotiku jsem přišel, když mi jedna vařilka u ní doma podávala svíčkovou, ptala se kolik chci knedlů a jak se ke mně naklonila, aby mi je naložila na talíř, zhoupla se její velká ňadra přímo mně před čumákem (byl to takový útulný, domácký houp) a mně se zazdálo, že jsem opět malé děcko a maminka že mě jde nakojit.
Došlo tedy u mě k prozření, že sex, žraso, mateřství a prsy jedno jsou.

[Romantik by mohl zarepovat : DAL BYCH SI PRÁSKA MLÍKA Z TVÝCH MATEŘSKÝCH TANKŮ…]

Takže, milé femíny, samy vidíte, že vaření není žádná marginální záležitost, je v něm něco víc. Pokud vám tedy chybí základy, co nejrychleji si je doplňte.
A ani pánové nemusí stát stranou, vždyť vaření ve dvou je o dost zábavnější, než jen pasivní čekání na naplnění misky žrádlem.


GL







.
Autor CORONATION, 03.02.2015
Přečteno 473x
Tipy 1
Poslední tipující: hanele m.
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

dnes jsem si početla ve svých oblíbených dílech a tohle mi zase vylepšilo náladu - a protože už jsou komenty funkční jako dřív, snad o tenhle můj někdo zakopne a taky si počte :o)

31.10.2015 13:22:50 | hanele m.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí