Idol mojí ženy

Idol mojí ženy

Anotace: Pokud jste čerstvě zamilovaný a nebo už v dlouhodobém vztahu dáte mi pánové jistě...

Pokud jste čerstvě zamilovaný a nebo už v dlouhodobém vztahu dáte mi pánové jistě zapravdu, že Vaše žena, přítelkyně či milenka má svého oblíbeného herce sportovce zpěváka a pokud to čas a okolnosti dovolí – vždy nevynechá jediný film sportovní zápas či koncert svého miláčka. Já letos prožívám jedno z nejkrásnějších období mého života s novou láskou, a byla jen otázka času, kdy se objeví pan Idol. Některá žena Vám svého hrdinu nekompromisně vpálí rovnou do Vašeho blaženého obličejíku a to právě ve chvíli kdy máte pocit, že jste pánem situace a ona ve Vás vidí toho nejúžasnějšího chlapa pod sluncem. Pokud ovšem máte chytrou ženu – tak se připravte, že na chvíli kdy Vám do vašeho láskyplného vztahu vstoupí onen hrdina všech hrdinů …. si vás vaše láska pomauloučku připraví – a to tak, že mily hošíku ani nemrkneš okem a budeš stát v první řadě na jeho závodu a zarytě fandit … případně poskakovat v davu šílených fanynek na jeho koncertě. A jelikož zamilovaní lidé dělají zamilované věci …. ani mě toto okořenění mého nového vztahu … neminulo. Začalo to zcela nenápadně a to pouhou melodií, která oznamuje příchozí sms zprávu, která na jejím mobilu během společně prožitých dnů hojně vyzváněla. Asi po týdnu známosti mi to nedalo a zdrženlivě jsem se dotázal kdo je autorem oné skladby v jejím mobilu ….. Klusíček odvětila z blaženým výrazem ve tváři ….. pozor pánové … je na čase stříhat ušima … pan Idol pomalu ale jistě přichází. Nevěnoval jsem tomu pozornost a čím dál tím víc jsem se nechal pohltit krásnými okamžiky, které jsme každý den prožívali a na pana Klusíčka jsem pomalu zapomněl …. myslím, že do té doby jsem ho ani moc neznal.
Po několika týdnech následoval první společný výlet automobilem, s tím že cíl cesty byl zcela neplánovaný. Ze začátkem výletu začalo i pomalé a nenápadné podsouvání našeho pana hrdiny …. pana Klusíčka. Ze strany mé lásky začala ona pekelně promyšlená procedůra – kdy do mého života pomalu ale jistě začal vstupovat pan Klusíček. Celý plán měl několik zásadních bodů a to : nenápadné osvojení zpěvníčku našeho společného hrdiny – následuje společné prozpěvování nových hitů během cesty a to vše je zakončeno vítězstvím mé drahé polovičky …. kdy já zarytý odpůrce koncertů či festivalů … dobrovolně souhlasím s návštěvou představení našeho pana hrdiny, a to dokonce pod širým nebem.
Je xx srpna a já s mojí láskou přijíždíme do krásné posázavské vísky, kdy nás s míjící cedulí pikovice provází obličejík s pokřiveným úsměvem našeho pana hrdiny, který na nás vykukuje s poza každého slupku vysokého napětí z jeho propagačních plakátků. Jde do tuhého pánové ….. na každém rohu vidíte šklebícího se idola vaší ženy v perfektně vystailovaném sáčku v němž má něco jako polomikinu z pytle a celé to působí vážně hodně in. Snažíte se zachovat klid ale během cesty do pikovic jsem opět dostal dávku songů a průpravu ve společném popěvování ….. nácházím se ve fázi kdy je trochu překlusováno …. po čele mi začnou stékat krůpěje potu a v tomhle okamžiku si vzpomínám na svá studentská léta a u prvního stánku s občerstvením sahám po své dávné přítelkyni cole s rumem.
Stojím v okně stánku s rychlým občerstvením a ve mě je zavěšená moje o třináct let mladší žena …. hlásím colu s dvojitým rumem ….. obsluha v podobě postarší barmanky, která už musela vidět a slyšet asi všechno s chápavým pohledem sahá po láhvi rumu a míchá mi nápoj …. lektvar který na chvilku otupí mé smysly a provede mě celým představením idola mé ženy. Je 20:00 a na podium vbíhá blonďatý Ježíš Kristus v kombinaci s Johnem Rambem …. samozřejmě je bos, aby byl stoprocentně propojený s matkou zemí, od které ho dělí asi dva metry kovové konstrukce pódia pobitého osb deskami.
Začíná davové šílenství, jehož se účastní i moje drahá polovička a já ve svých 33 letech pozoruji mladé pištící dívky včetně mé lásky, které se s prvním výkřikem našeho hrdiny dostávají do extáze a pokoušejí se o ně mrákoty. Toto je chvíle kdy musíte zachovat klid pánové …. ale musím se přiznat, že jsem musel vynaložit hodně vnitřní energie, aby se mi to podařilo ----- nastává totiž chvíle kdy pevný stisk, kterým vaše žena drží vaši ruku …. v následujících dvou hodinách nenávratně mizí pryč --- ano je to přesně tak jak si myslíte – obě ruce vaší ženy virtuální vzdušnou čarou směřují k Rambíkovi s kytarou, který jak mořská siréna vábí srdéčko vaší drahé polovičky někam do sfér mezi nebem a zemí. V tuto chvíli jsem rezignoval …. ani jedna z guru knížek, které jsem v tomto roce přečetl – o lásce, sebeúctě, smyslu života a mé cesty …. žádná mi nedávala lék na ten prostý lidský cit jakým je žárlivost. Pozoroval jsem láskyplný výraz mé ženy s jakým hltá každé slovo muže s kytarou a myslím že onen muž s kytarou ze své perspektivy pozoroval dav rozjařených dívek a ve dle nich zatuhle stojící muže s nasranými obličejíky, které mu jisto jistě napovídali, že každý druhý chlapec či muž v hledišti - si představuje jak odjišťuje ruční granát – a po dobře mířeném hodu – idol vaší ženy navždy mizí a zůstává po něm pouze jeho kytara. Takovýto scénář se ovšem nekonal, jelikož každý byl před vstupem na koncert pečlivě prohledám security ostrahou, která s touto variantou jistě počítala.
Když jsem asi hodinu nehnutě stál ….. a přemýšlel o tom, kde to vlastně jsem a z jakého důvodu…ucítil jsem pevný stisk mé ruky a po té co jsem pootočil hlavou … spatřil jsem láskyplný pohled mé ženy, který byl věnován pouze mě a říkal vše. V tu chvíli jsem si uvědomil, že ten muž na pódiu je stejný blázen jako já a proto nás moje žena miluje s tím rozdílem, že já s ní večer usínám v posteli a pan Klus na nás kouká z plakátu na dveřích. No a čí písnička myslíte, že hraje v naší hifi věži ….. když píšu tuhle povídku ….. Příští víkend se mnou jede má drahá polovička na nohejbalový turnaj, kterého se účastním, říkala že jí nohejbal moc baví …. tak napíšu jak to probíhalo.
Autor TF, 14.09.2015
Přečteno 496x
Tipy 3
Poslední tipující: jitoush
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

:oD Dík. Tak už vím, proč se můj manžel tváří tak otráveně u Damiena Ricea a tvrdí, že tomuto stylu music ale vůbec nerozumí. Slibuju, že nahlas už budu pouštět jen Mozarta a Dvořáka. :oD

14.09.2015 19:54:58 | Tichá meluzína

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí