Pan Pirátek

Pan Pirátek

Anotace: celá povídka jen na písmeno "P"- fakt super

Prezident policie praví poslíčkovi: „Pane posle, pošlete pro pana policistu podporučíka Petra Pirátka.“ Posel pootočí plnoštíhlé pivní panděro po pravici pana policisty, potom prohlásí: „Provedu, pane!“
Prší...Posel prchá pod první patro paneláku policisty Pirátka. Po přízemí přešlapuje pár pankáčů prodávajících pervitin, pár plnoštíhlých prostitutek, pět potkanů požírajících prošlé páchnoucí potraviny plus ptáček prozkoumávající použitý prezervativ. Pak pošilhává po pár prckách poskakujících po předkresleném panákovi,
po pár pedofilech pokukujících po pětiletém předškolákovi – parchanti. Po pozorování postávajících pozemšťanů prošel posel prádelnou. Pradlen právě pověsila pračkou pomačkané prádlo. Pěkná paní. Plná prsa, pevná prdelka, párkrát přešívaná plastika. Prsa platila pojišťovna, pr... platil Pirátek. Pozor! Pirátek představoval pro pradlenu poslední pomoc!
Pak posel pátral po Pirátovi. Potom pravil: „Pirátku, Pirátku, pojď! Pivovar povolává pivníky!“ Prolhaný posel.
Pirátek, přezdívaný Pendolino, přisvištěl plnou parou pozadu. Porazil prostitutku, pitomec. Padesát pětek požadovala prostitutka. Pirátek přiřknul pouta poběhlici.
Prahou pochodující posel přitahuje Pirátka provazem. Podporučík Pirátek padá. Pako podnapilý. Podle Pirátka potkali poustevníka přehrabávajícího popelnice, pak přecházeli pestrobarevný přechod. Po půlnoci posel prezidentovi policie prohlásí předvedení policisty Pirátka. Prezident praví: „Pijete plný půllitr piva?“ Pirátek prezidentovi pěje pivní píseň: „Pivo, pijeme pivo Proč pracovat? Prachy, pivo, prachy, pivo. Pohoda...“ Pirátek prdí. Proslulý prezident poslouchá prdění, pění polozpěvu, pitomní. Posel posouvá polospícího Pirátka po podlaze. Potom přerušuje práci. Posouvání přenechává prezidentovi. Prezident povytáhne pistoli, prostřelí Pirátkovi půlky.
Pohřeb. Po proslovu prezidenta podporučík Pirátek popojíždí pod pohřebiště.
Proběhla pětiletka. Prckové povyrostli, pedofilové přepírají prostitutkám pleny, posel prchá před peroxidovou pradlenou, policejní prezident poučuje puberťáky, proč píchat přátelům policie pervitin. Podporučík Pirátek pořád prdí pod pohřebištěm...
Autor svacinka.A, 11.02.2007
Přečteno 451x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře

to jsi napsala sama... jestli jo tak je to super :)

28.04.2007 19:28:00 | Chonglee

Fakt dobrý :D. Krutý, ale dobrý :). Neříkám, že by krutý věci nemohly bejt dobrou povídku nebo nečím, spíš, že mě to vždycky tak nějak vrhá do depky :D. Skvělý! :)) BTW, dík za komentář u Smtijedů :).

10.03.2007 17:47:00 | Lostris Queen

Fakt skvělý, ohromně jsem se pobavila. A taky jsem si díky tomu hezky vpomněla na to vyprávění "H" od Pitkina:)

25.02.2007 12:29:00 | haWranka

Opravdu úúúúžasný,ale to ty už víííííš;))

15.02.2007 11:13:00 | NiKkA15

vtipné,je vidět že tvá slovní zásoba je obrovská ..... :-)))

12.02.2007 15:18:00 | Lupus

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí