Zrcadlo, zrcadlo, pověz mi . . .

Zrcadlo, zrcadlo, pověz mi . . .

Anotace: Minipovídka o tom, jak se smutné nakonec obrátilo na veselé :-)

 

 

Zrcadlo, zrcadlo, pověz mi . . .

 

 

     Už pár dní jsem se necítila ve své kůži. Spíš jsem se cítila jako v jiné kůži. Bože, jak jen to popsat - zkrátka cítila jsem se pod psa, jako spráskaný pes, jako kočka ve sprše, jako kdyby mě přejel vlak,  . . .  i když - to asi taky není přesné. Co se stalo?

 

      Přihodilo se to právě před těmi pár dny. Toho rána jsem se podívala do zrcadla a to, co jsem tam uviděla, mě dost vyděsilo! Ty oči bez jiskry, ta bledá pleť, ty povadlé koutky, o kruzích pod očima ani nemluvě! Nebylo pochyb, je to se mnou vážné!  . . .  Co naplat, děti jsem vychovala, dům stojí, jen doufám, že ta ubohá zvířata nedají do útulku . . . , polkla jsem slzy.

 

     Od toho okamžiku jsem se snažila žít tak, abych se nemusela do těch zrcadel dívat. Bylo to těžké, hlavně ráno. Nebyla jsem schopná si vyčistit zuby bez vizuální kontroly, s make-upem a líčením jsem byla bez šance. Dobře, když to nejde, nebudu se týrat, vždyť nemusím každý den mezi lidi! Stejně už je to vlastně jedno  . . . ,  polkla jsem slzy.

 

     Do toho všeho jako naschvál zazvonil mobil. Moje nejlepší kamarádka ze střední má náhodou čas. Jo, tak jsem ji pozvala na kafe. Alespoň ji ještě naposled uvidím  . . . , polkla jsem slzy.

 

     Moc fajn jsme si pokecaly.  Skoro jsem zapomněla na svůj velký problém. Ne, nesvěřila jsem se jí, nebudu přece dělat smutné ještě lidi kolem. Stačí, že já jsem na zhroucení, . . . polkla jsem slzy.

 

     Jenom jsem si všimla, že Renča nevypadá vůbec dobře. Ty vyhaslé oči bez jiskry, ta bledá pleť, ty povadlé koutky, o kruzích pod očima ani nemluvě . . . Co to plácám? . . . Najednou jsem se nemohla dočkat, až se Renča zvedne. Pak jsem se vrhla k zrcadlu. Nebylo pochyb, jásala jsem, moje duše tančila a chtělo se mi zpívat!!!:

 

Jsem prostě stará!!! 

 

      Šťastně jsem se na sebe usmála. V očích se ukázala jiskra, pleť se, světe div se, už nezdála tak bledá, úsměv pozdvihl koutky! Jen ty kruhy, ty tam nějak zůstaly . . . Ale co! Nemůžu zase být jako miss world! Vždyť to by mě můj muž ani nepoznal a kdo ví, třeba se mu líbím takhle, kdo ví  . . . :-)

 

 

 

 

 

Autor Fany, 12.11.2016
Přečteno 442x
Tipy 23
Poslední tipující: Jort, Iva Husárková, bogen, Nikita44, jitoush, Amonasr, LV, Sanneke, jitka.svobodova, Philogyny1, ...
ikonkaKomentáře (11)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

...vzhůru do dalšího života...s jedním se nedá vystačit na celý život...:)

13.11.2016 14:36:12 | Jort

:-), a pak do dalšího a dalšího a pak . . . , a to je na tom tak fajn, že nás čeká pokračování /asi :-)/, díky Jorte :-)!

13.11.2016 16:49:22 | Fany

:O) Jasně, že se mu líbíš jaká jsi. A kdyby měl přece nějaké poznámky, stačí, když si na pár dní, úplnou náhodou, někam založí brejle a začne, teda to je zvláštní, víš zlato nějak ti mě zlobí plotna? Pak zase zázračně naskočí a po té několikadenní slepotě a živoření na rohlíkách, budeš s talířem horké svíčkové se šesti zase roštěnka. :oD ST

12.11.2016 08:30:59 | Tichá meluzína

jo, jo, svíčková je dobrá a je fakt, že ji málokterý chlap dovede, takže díky za tip :-)))!

12.11.2016 10:31:58 | Fany

:-) tak by mazaujímalo, prečo sa spomínajú len sviečkové baby, možná sviečkoví chlapi za to nestoja

12.11.2016 13:03:32 | LV

:-), dobrý dotaz :-), a moc díky za Tvoje zastavení :-)!

12.11.2016 13:21:44 | Fany

Rozumím!

12.11.2016 07:56:08 | J.F.Julián

:-), to bych nečekala :-), ale samozřejmě mě to moc těší a díky :-)!

12.11.2016 10:30:59 | Fany

Já přemýšlela nad těma očima bez jiskry a zrovna u Tebe... :)

12.11.2016 07:27:45 | Philogyny1

Díky moc :-), nějaká jiskra musí zbýt, to je pravda :-)!

12.11.2016 10:30:05 | Fany

Já si právě myslím, že oči nestárnou, dokud člověk žije, tak je to tam pořád... :)

12.11.2016 10:48:54 | Philogyny1

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí