Můj nový přítel

Můj nový přítel

Anotace: Minipovídka o: nevím jak vy, ale já jsem dost emotivní bytost . . . na to máme speciální přístroj . . . byla jsem z toho vážně rozrušená . . . srdce mi bušilo jako o závod . . . pochopil

 

 

Můj nový přítel

 

 

     Nevím jak vy, ale já jsem dost emotivní bytost . . . Ach, jak se na to teď dívám, tak to slovní spojení je opravdu moc hezký. Ano, ano, emoce, to je o co tu dneska jde. Cloumají s námi hned nalevo a hned napravo, jak se jim zlíbí. Někdy toho už máme skoro plný brejle Taky já. Jak jsem tak zkrátka těmi emocemi prostoupená, tak jsem v podstatě pořád rozrušená. Takže, co teda s tím? No, na to máme speciální přístroj zvaný holter, poučila mě roztomilá sestřička, o jejíž rozrušenosti nebylo pochyb, kdykoli se podívala na toho mladého pěkného doktora. Takže, dvacetčtyřihodin ho budete mít na svém srdci a uvidíme, ještě dodala. Jo, a věnujte se běžné činnosti a pak nám to tady hezky napište, strčila mi na závěr papír s časovými intervaly.

 

     Byla jsem z toho vážně rozrušená! Vzala jsem tuto akci velice vážně, takže jsem již několik dní pečlivě rušila veškeré své závazky, z čehož, jak jste jistě pochopili, vyplynulo jediné - nemám v plánu v ů b e c  žádnou činnost! Ani neběžnou ani běžnou! Tak to je průsšvih . . . A můj nový přítel už jede a všechno si zapisuje. Kdyby měl hlavu, jsem si jistá, že by si ji právě v tomto okamžiku ukroutil. Rozrušená a ještě nemožná . . . Horečně jsem přemýšlela, co budu dělat? Je pěkně a vítr fouká od vsi, budu pálit staré větve. Proboha ne! Pohladila jsem hadičku blimbající a překážející mi v každé činnosti. Smrdělo by to! Mohla bych plít. Proboha ne! Pohladila jsem krabičku blimbající mi na krku, mohla bych jí něco ukopnout. Hlava mi třeštila a srdce mi bušilo jako o závod!

 

     Když večer přišel můj životní partner a viděl mě celou pobledlou sedět nehybně u nekonečného seriálu, zhrozil se a pohladil mě. A pak si ke mně přisedl blíž. Promiň, ale mám nového přítele, mrkla jsem na něj omluvně. Pochopil. Chápejte, stejně nevím, jestli by to patřilo do běžné činnosti . . .

    

 

Autor Fany, 25.04.2017
Přečteno 321x
Tipy 21
Poslední tipující: bogen, Petrlesna, Frr, Amonasr, Kett, Philogyny1, piťura, Kubíno, Sanneke, Iva Husárková, ...
ikonkaKomentáře (14)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

patří to do běžné činnosti :-)
se směju, teď jsem s ním (holtrem) došel z kardia, a hned na něj narazím i na Literu :-) a jedno rozrušení za druhým, to budou zítra výsledky...

25.04.2017 16:36:18 | hledač

vážně???, vidíš, tak to bych zrovna netipovala, a prosím Tě, milý hledači, řadíš to do lehčí práce nebo těžší? nebo to vykazuješ jako zábavu? Díky moc!, jen doufám, že jsme se vzájemně příliš nerozrušili a zítra to bude v pohodě :-)!

25.04.2017 16:55:44 | Fany

já se toho s holtrem bojím! jako že by se ptali, co sem to vyváděl, a já bych se červenal. já snad nepujdu ani na záchod :-)))
jestli jsem dobře pochopil p. doktorku, tak doma by to mělo být v poho, takové to klidné domácí kutilství, ale někde venku by mohlo jít o život. jenže to jde aj zdravému, že jo... :-)

25.04.2017 17:13:15 | hledač

:-), pravda, pravda, ona ta příroda je někdy strašně nebezpečná :-( a navíc je pořád dost kosa :-(, domácí kutilství bude stačit :-), no, a kdyby se p. doktorka ptala, tak jí vždycky můžeš říct, že si třeba řezal dřevo do kamen, což :-)?

25.04.2017 17:29:14 | Fany

nemám dřevo... natož kamna :-) raděj se budu postit :-) už mám v hlavě nové blues: S holtrem na krku ďuru do světa neuděláš... :-)))

25.04.2017 17:43:27 | hledač

:-), to je fakt, je to děsná otrava, ale blues to by šlo :-)!

25.04.2017 17:46:42 | Fany

:-)

25.04.2017 18:16:32 | hledač

ha hahááá... Fany, tak nejen záliba v marmeládě, ale koukám, že jsme měly i společného přítele... já ho tedy po 24 hodinách vrátila, ale byla jsem tak rozrušená, že na to do dneška beru prášky... byl fakt dobrej... jako TY!!! ST. :-))

25.04.2017 12:06:00 | Iva Husárková

:-), to víš, milá Ivo, souznění je zkrátka souznění, s tím nic nenaděláš :-)! Prášky mám taky :-). Ale marmeláda je stejně lepší, viď :-)! A moooc děkuju za krásně vtipnej koment :-)!

25.04.2017 16:58:19 | Fany

Fanynko, popsala jsi to bezvadně, holtera jsem měla několikrát a bála jsem se i dýchat... a stejně jsem "to" nakonec dostala (nemyslí se menstruace)... páč 200/100 prostě nešlo okecat, ale... ó... kdyby byly marmeládové pilulky... Fany na hrad! Fany na hrad! :-))

26.04.2017 10:45:07 | Iva Husárková

:-), vono na ty marmeládový pilulky jednoho dne dojde, voni na to přijdou :-), a do tý doby to nějak vydržíme :-)!

26.04.2017 10:49:03 | Fany

tak přísaháme!!! OOO***)))

26.04.2017 10:50:12 | Iva Husárková

:-)!

26.04.2017 10:52:18 | Fany

:-))

26.04.2017 10:53:45 | Iva Husárková

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí