Smolařka

Smolařka

Anotace: Minipovídka o: Vy už vlastně víte, že já jsem poctivá . . . fakt už mě to štve . . . no, dobrá . . . nemyslete si . . . a co bylo pak? . . . ona jich měla asi sto . . . jenomže!

 

 

Smolařka

 

 

     Vy už vlastně víte, že já jsem poctivá. Ale co ještě nevíte, že jsem poctivá - smolařka. Já prostě nemůžu hřešit. Fakt už mě to štve! Já bych si taky chtěla zahřešit, ždibec uhnout z tý správný cesty. Jenomže! Já vám mám z toho hned nějaké oplétačky! Asi nedostatek talentu či co . . . Příklad? Příklad! Tuhle jsem vám to zase jednou zkusila. Zastavila na zákazu a skočila si na 5! minut do obchodu pro mlíko a rohlíky, no bóže! No, a co myslíte??? Byli tam? Byli tam! a já byla hnedle o něco lehčí. Zkrátka smolařka. Vždyť já takhle nemůžu ani do lesa na houby. Při mý smůle by se na just vedle udál zločin, a tak by vedle mýho auta vzápětí zaparkovalo auto, vy víte koho. Možná si právě říkáte: ta si vymejšlí! . . . No, dobrá, někdy si teda vymejšlím, ale zrovínka dneska ne, to mi musíte věřit! Vono se to se mnou táhne jak malinovej zoft už od školky! Všechny! děcka si po obědě místo spaní špitaly. A koho učitelka zavřela do kumbálu, aby chudinky dětičky mohly spinkat? Hádáte správně - samozřejmě mě! Nemyslete si, když přišla, já taky dělala jako ty ostatní, že spím, ale asi jsem to dělala nějak blbě či co . . .

 

     Tááákže tak. ???  A co bylo pak? No, pak byl nějakou dobu klid, to víte, dávala jsem si majzla, v tom kumbále to vážně nebylo nic moc, jen tam měli hezký záclony. Ale pak po nějaký době jsem si řekla: a dost, už mě to nebaví, a tak jsem svý nejlepší kámošce ukradla mušličku. Ona jich měla asi sto, kdybych si řekla, tak by mi ji dala, ale to já ne. Já přece chtěla adrenalin. Jenomže! Při mý smůle jsem měla takový strašný výčitky, že jsem se radši hned přiznala. No, byla to ostuda, jak říkala moje babička, jako hadr! Pak byl nějakou dobu klid, to víte, dávala jsem si majzla. Ale pak jednoho dne jsem si řekla: a dost, už mě nebaví bejt porád ta hodná blbá. Schválně zase něco zkusím. Tak jsem se nenaučila jednu otázku k matuře. Kdyby vás to nějak blíže zajímalo, bylo to vo zahraničním obchodě. A co myslíte??? Byla tam? Byla tam! Ještěže mi třídní hodil laso, jinak by to byl dvojnásobnej hadr, to je jasný! . . . ??? A teď? No,  teď už je dost dlouhou dobu klid, to víte, dávám si majzla . . . Tak mě tuhle tak napadlo, že bych zase něco zkusila, co myslíte? . . .

Autor Fany, 28.11.2017
Přečteno 524x
Tipy 28
Poslední tipující: Frr, Iva Husárková, Dreamy, piťura, Nikita44, Kubíno, Philogyny1, bogen, Kate Jodl, Amonasr, ...
ikonkaKomentáře (16)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Něco ze života...a štěstí je v tom, že se tomu člověk s odstupem času zasměje...:-)

29.11.2017 12:13:31 | Dreamy

:-) jj, pěkné díky posílám, milá Dreamy, měj se hezky :-)!

29.11.2017 12:16:03 | Fany

Fany, mám to podobný, když zkusím využít štěstí v neštěstí, většinou tahám tygra za ocas :-D.

28.11.2017 15:27:39 | Kubíno

:-)) a to ale, Kubíno milý, musí bejt nebezpečný :-(, jsi odvážný!, to já tahám za ocas jen naše kočky :-))! Díky mockrát a měj se fajn :-)!

29.11.2017 12:12:20 | Fany

Fany, když je člověk na rozhraní dvou možností a při jedné to určitě dopadne špatně a při druhé to pouze může dopadnout špatně (někdy nakonec ještě hůř než při té první), tak člověk vyzkouší tu, co může dopadnout lépe a někdy hůř než první možnost, kde není naděje. :-D

Kočku za ocas jsem tahal, když jsem neměl rozum jako malý kluk, od té doby to nedělám, když mi dala jasně najevo, že se jí to nelíbí a přejela mi packou a drápkama po obličeji. :-D

Také se měj fajn. :-)

30.11.2017 10:05:01 | Kubíno

:-) moudrá slůvka včetně těch o tahání koček za ocas :-))!

02.12.2017 10:29:05 | Fany

:-))

03.12.2017 23:08:29 | Kubíno

:-)

04.12.2017 04:51:50 | Fany

Babičky mají vždycky pravdu a když ne, platí bod číslo jedna, staré a pravdivé... :)

28.11.2017 15:24:57 | Philogyny1

:-)) taky to tak vidím, Phil, děkuju moc a hezký den Ti :-)!

29.11.2017 12:11:04 | Fany

:-)) :o)) Výborně! Mám naproSTo stejné "štěstí"! Si mě žúžasně rozchechtala. A posílám za to pusu na čelíčko nebo kam chceš. Pro štěstí! Psst...něco ti pošeptám...vono to bude stejně prd platný. To znám ne ...

28.11.2017 11:35:09 | Koblížek

:-)) milý Koblížku, to je přece úplně jasný, že to na "to" bude :-)), ale to mi teď fakt nevadí, důležitý je, že na světě existují takové spřízněné duše jako Ty :-)! Díky moc za veselý koment, měj se bezva :-)!

29.11.2017 12:10:16 | Fany

Fanynko - zkus!!!!! je to výzva! zkusit se má všechno! třeba koupit los:) kdoví - třeba to tam BUDE !!!

28.11.2017 06:50:20 | Anděl

:-( no, já Ti nevím, Anděl-ko, jestli to není moc velkej vodvaz :-))! Děkuju pěkně :-)!

29.11.2017 12:08:09 | Fany

Fany, Fanynko, kdo by to do tebe řekl.

28.11.2017 06:03:47 | Šípková Růženka

:-)) viď, Růženko milá, taky se někdy divím, co jsem byla zač :-)! Díky moc za návštěvičku :-)!

29.11.2017 12:07:27 | Fany

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí